Auchan încheie un parteneriat cu Uber Eats

Auchan Retail România a intrat în platforma Uber Eats cu o gamă de produse de restaurant, creată de Chef Marin Sabău și Chef Sorin Barbu. Auchan încheie un parteneriat cu Uber Eats

Primul magazin conectat la platformă este Auchan Cotroceni, urmând ca în scurt timp, toate magazinele din București aflate în aria de acoperire actuală a Uber Eats să ofere acest nou serviciu.

Clienții Uber Eats vor putea comanda din aplicație meniurile speciale Auchan, disponibile pentru clienți și în sistemul Auchan Click&Collect, prin comandă pe site-ul lamasa.auchan.ro și ridicare direct din magazin, în 30 de minute. Gama de meniuri nou lansată cuprinde 25 de feluri de mâncare din bucătăria românească modernă, dar și din bucătăria internațională.

În România, rețeaua Auchan numără în prezent 33 de hypermarketuri, 15 magazine de proximitate și 3 supermarketuri MyAuchan. Retailerul a reintrat pe profit anul trecut, raportând un profit de 74,99 de milioane de lei, în condițiile în care în 2016 pierderile înregistrate au fost de 23,9 milioane de lei, potrivit datelor publice.

extindere retea de magazin in franciza Simply by Auchan, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Rețeaua de magazine în franciză Simply by Auchan ajunge la 20 de unități
Auchan România continuă dezvoltarea programului de franciză lansat în iunie 2024 și ajunge la 20 de magazine de proximitate Simply by Auchan....
Simply by Auchan, sistem de franciza
Auchan ajunge la 10 unități operate în franciză
Rețeaua de magazine de proximitate Simply by Auchan atinge pragul de 10 unități deschise în primele șase luni de la lansare, cele mai recente...
Auchan Bradu 1
Auchan Romania: 91% din furnizorii noștri erau locali, în 2023
Auchan promovează alimentația sănătoasă și încurajează dezvoltarea producătorilor locali, astfel că în 2023, procentul de furnizori...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză
Auchan a derulat o altă campanie „Cărucioarele surpriză" în 26 de hipermarketuri din țară
La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de...
Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Retailerul Auchan a lansat, în premieră, pe plan local, conceptul „căruciorului surprinză”. Sub titlul „Descoperă comoara din...