Creștere de două cifre pentru Coca-Cola HBC România în 2015

Volumul vânzărilor îmbuteliatorului de băuturi răcoritoare Coca-Cola HBC România a înregistrat un avans de 11% în 2015 cu performanțe constante la nivelului întregului portofoliu de produse, aceasta fiind a doua cea mai mare creștere înregistrată la nivelul grupului, după Ucraina. Evoluția reprezintă o redresare după ce, în 2014, volumele tranzacționate scăzuseră cu 6%, până la 139,2 milioane de navete (unit cases). Creștere de două cifre pentru Coca-Cola HBC România în 2015

„Performanțele categoriei carbonatate au fost susținute de mărcile Coca-Cola și Fanta prin lansarea noului ambalaj de 1,25 litri, segmentul apelor îmbuteliate a înregistrat o creștre de 7% după o perioadă prelungită de restructurare a portofoliului de produse, iar Cappy Pulpy continuă să înregistreze rezultate bune în categoria sucurilor.  Din punct de vedere al mixului de ambalaje, cele mici, de o singură servire, au continuat să crească”, se specifică în raportul financiar al companiei.

În informațiile date publicității nu se precizează volumul efectiv vândut pe țări, dar regiunea piețelor emergente, din care face parte și România, a crescut cu 2,5% în volum, până la 1.055,2 milioane de navete (unit cases). De altfel, țara noastră este menționată drept una dintre top performere alături de Nigeria și Ucraina.

Din această regiune mai fac parte piețe ca Armenia, Belarus, Bosnia și Herzegovina, Bulgaria, FYROM, Moldova, Montenegro, Rusia și Republica Kosovo. În ceea ce privește vânzările valorice, acestea au înregistrat un declin de 7,9% în regiunea piețelor emergente, ajungând la 2,76 de miliarde de euro.

La nivelul grupului, volumele au crescut cu 2,6% ajungând până la 2.055 milioane de navete (unit cases), în timp ce vânzările nete au scăzut cu 2,5% până la 6,34 miliarde de euro.
Coca Cola Hellenic Bottling Company este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori de Coca-Cola la nivel mondial, cu operațiuni în 28 de țări, și un volum total de 2 miliarde de navete pe an (unit cases).
 

Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi, a raportat pentru anul 2023 volume de 186,8 milioane de unit cases. Rezultatul...
Coca-Cola HBC, evoluție modestă în 2022 pe plan local
Coca-Cola HBC, evoluție modestă în 2022 pe plan local
Coca-Cola HBC România, îmbuteliatorul Coca-Cola și liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a încheiat anul 2022 pe un trend ușor...
Coca-Cola HBC, vânzări pe plus în T1 pe plan local
Coca-Cola HBC, vânzări pe plus în T1 pe plan local
Volumul vânzărilor îmbuteliatorului de băuturi răcoritoare Coca-Cola HBC România au crescut în primul trimestru al acestui an cu low single...
 Coca-Cola HBC revine pe plus pe piața locală, în S1
Coca-Cola HBC revine pe plus pe piața locală, în S1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a încheiat primul semestru al acestui an cu volume în creștere....
Coca-Cola HBC încheie anul 2020 pe minus, în România
Coca-Cola HBC încheie anul 2020 pe minus, în România
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a încheiat anul 2020 cu volume în scădere. Astfel, compania a raportat...