Creștere de două cifre pentru Coca-Cola HBC România în 2015
Volumul vânzărilor îmbuteliatorului de băuturi răcoritoare Coca-Cola HBC România a înregistrat un avans de 11% în 2015 cu performanțe constante la nivelului întregului portofoliu de produse, aceasta fiind a doua cea mai mare creștere înregistrată la nivelul grupului, după Ucraina. Evoluția reprezintă o redresare după ce, în 2014, volumele tranzacționate scăzuseră cu 6%, până la 139,2 milioane de navete (unit cases).
„Performanțele categoriei carbonatate au fost susținute de mărcile Coca-Cola și Fanta prin lansarea noului ambalaj de 1,25 litri, segmentul apelor îmbuteliate a înregistrat o creștre de 7% după o perioadă prelungită de restructurare a portofoliului de produse, iar Cappy Pulpy continuă să înregistreze rezultate bune în categoria sucurilor. Din punct de vedere al mixului de ambalaje, cele mici, de o singură servire, au continuat să crească”, se specifică în raportul financiar al companiei.
În informațiile date publicității nu se precizează volumul efectiv vândut pe țări, dar regiunea piețelor emergente, din care face parte și România, a crescut cu 2,5% în volum, până la 1.055,2 milioane de navete (unit cases). De altfel, țara noastră este menționată drept una dintre top performere alături de Nigeria și Ucraina.
Din această regiune mai fac parte piețe ca Armenia, Belarus, Bosnia și Herzegovina, Bulgaria, FYROM, Moldova, Montenegro, Rusia și Republica Kosovo. În ceea ce privește vânzările valorice, acestea au înregistrat un declin de 7,9% în regiunea piețelor emergente, ajungând la 2,76 de miliarde de euro.
La nivelul grupului, volumele au crescut cu 2,6% ajungând până la 2.055 milioane de navete (unit cases), în timp ce vânzările nete au scăzut cu 2,5% până la 6,34 miliarde de euro.
Coca Cola Hellenic Bottling Company este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori de Coca-Cola la nivel mondial, cu operațiuni în 28 de țări, și un volum total de 2 miliarde de navete pe an (unit cases).





