Creștere de circa 15% a volumelor Coca-Cola HBC România în T3
Îmbuteliatorul de băuturi răcoritoare Coca-Cola Hellenic Bottling Company (HBC) a înregistrat o creștere de circa 15% (mid teens – n.r.) a volumelor vândute în România în trimestrul al treilea.
”Volumele continuă să crească foarte bine în România, unde mediul macroeconomic rămâne stabil, iar încrederea consumatorilor se îmbunătățește. Execuția de succes a unor inițiative cum ar fi campania Kiss pentru Coca-Cola, creșterea investițiilor de marketing, avansul consumului în urma reducerii TVA și vremea bună au contribuit la creșterea de circa 15% din trimestrul al treilea” , se arată în raportul financiar trimestrial al companiei.
O performanță bună a fost înregistrată de întreg portofoliul Coca-Cola HBC din România, iar îmbunătățirea cu 1,3% a mix-ului de ambalaje a fost încurajatoare.
La nivel de companie, volumele Coca-Cola HBC au crescut cu 5,4% în trimestrul al treilea față de aceeași perioadă a anului precedent, însă valoarea netă a vânzărilor a scăzut cu 2,7% în același interval.