Cosmetic Plant, creștere de 20% a afacerilor în primele 9 luni

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, și-a majorat businessul cu 20% în primele nouă luni, ajungând la o cifră de afaceri de circa 7,2 milioane de lei. În ceea ce privește estimările companiei pentru anul 2015, Cosmetic plant vizează afaceri de 2 milioane de euro, în creștere cu 20% față de anul 2014. De asemenea compania a finalizat recent și o nouă investiție în linia de producție. Cosmetic Plant, creștere de 20% a afacerilor în primele 9 luni

„Această evoluţie a fost determinată de mai mulţi factori: lărgirea reţelei de distribuţie, creşterea numărului de lanţuri de hipermarketuri cu care colaborăm şi, respectiv, mărirea gamei sortimentale Cosmetic Plant comercializată de către magazinele partenere. De asemenea, un rol important în obţinerea creşterii cu 20% a business-ului nostru l-a avut bineînţeles şi modificările efectuate în gama noastră sortimentală”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Investiții în retehnologizare

Investiția în retehnologizarea liniei de producție din fabrica din Cluj-Napoca s-a ridicat la 700.000 de lei, proiectul fiind cofinanțat de Uniunea Europeană.

„Investiţia a constat în achiziționarea unui utilaj de umplut tuburi cu alimentare automată și un utilaj de umplut pliculețe cu creme și lichide. Valoarea investiției s-a ridicat la 700.000 de lei (cca. 160.000 de euro) şi va avea un puternic impact în business-ul companiei în perioada următoare. Astfel, utilajul de umplut tuburi va creşte capacitatea pe acest segment cu 60%, în timp ce utilajul de umplut pliculeţe ne va ajuta să ne creştem vizibilitatea cu ajutorul unor campanii de sampling”, a mai spus Susana Laszlo.

Noua investiţie vine după ce, anul trecut, compania a realizat o altă investiţie cofinanţată prin fonduri UE, în valoare de 600.000 lei (cca. 135.000 euro) ce a avut, de asemenea, ca scop creşterea capacităţii de producţie şi retehnologizarea liniei existente.

Exporturi mai mari cu 145%

Primele 9 luni din acest an au însemnat pentru Cosmetic Plant şi o majorare puternică a exporturilor, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Astfel, compania a raportat vânzări în afara ţării mai mari cu cca. 145%.

„În prima parte a anului am început să exportăm în ţări noi precum Iordania, Portugalia şi Republica Moldova, iar în a doua parte a anului am pus accent pe consolidarea relaţiilor cu partenerii străini existenţi.  Astfel, relaţia cu Republica Moldova este foarte promiţătoare, iar în Ungaria am reuşit, prin intermediul reprezentanţei deschise anul trecut, să pătrundem în noi lanţuri de farmacii”, a subliniat Susana Laszlo.

Produsele „vedetă” din primele trei trimestre

În ceea ce priveşte produsele care au avut cele mai bune cifre de vânzări în primele 9 luni din acest an, reprezentanta companiei a subliniat că gama anticelulită, extinsă cu 6 noi produse în luna iunie, a raportat creşteri cu 190% mai mari comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, gamele Argan şi Q10 + ceai verde au înregistrat creşteri de 28%, respectiv 23%.

„Pe lângă face-lift-ul ambalajelor a 18 produse, în aceste trei trimestre am finalizat şi dezvoltarea a  8 produse noi: două creme pe bază de Galbenele BIO şi şase produse anticelulită cu reţete moderne”, a mai spus Susana Laszlo.

De asemenea, reprezentanta companiei a subliniat că planurile privind gamele de produse nu se opresc aici, urmând ca până la finele lunii noiembrie să fie lansate două noi game.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 13 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cu o experiență de trei decenii în lumea antreprenoriatului, Laura Baldini, fondatoarea brandului cu același nume, reușește să se plieze pe...
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12,8 milioane de lei,...
 Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători români de cosmetice, a început în forță anul 2022, raportând pentru primele trei luni o...
Pandemia a înfrânat creșterea Cosmetic Plant în 2020
Pandemia a înfrânat creșterea Cosmetic Plant în 2020
Deși a lansat produse noi, vânzările online au crescut semnificativ, iar numărul unităților de retail care îi listează produsele s-a...