Coca-Cola și Ferrero, colaborare pentru un nou produs
Ferrero și Coca-Cola au lansat împreună un nou produs, Tic Tac Sprite, prima țară în care brandul va fi disponibil fiind Franța, scrie Esmmagazine.com.
Tic Tac Sprite urmează să fie lansat anul acesta în alte 20 de piețe. În Franța sunt disponibile 1,5 milioane de cutiuțe cu noul produs, alături de display-uri in-store pentru a susține lansarea. Tic Tac Sprite conține drajeuri de mentă, colorate în galben, în ambalaje cu brandingul Sprite. Produsul a fost lansat în trei tipuri de ambalaje, cu mărime și greutate diferite.
Aceasta nu e prima colaborare dintre cele două companii. În 2019, Ferrero și Coca-Cola au lansat Tic Tac Coca-Cola în 70 de țări. ”Ambele branduri sunt foarte îndrăgite de consumatorii din întreaga lume, nu puteam rata această oportunitate de a transfera gustul unic al băuturii Sprite în drajeurile Tic Tac”, a spus Scott Perry, Global Marketing Manager pentru brandul Tic Tac.
În noiembrie anul trecut Ferrero Group a anunțat o investiție de 206 milioane euro într-o nouă unitate de producție pentru Kinder Bueno în SUA. Proiectul va genera 200 de noi locuri de muncă și urmează să fie inaugurat în 2024.
Coca-Cola HBC România, îmbuteliatorul Coca-Cola și liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a încheiatanul 2022 pe un trend ușor ascendent. Concret, producătorul a înregistrat volume de 203,7 milioane de unit cases, marcând un avans de 0,6% prin comparație cu anul precedent, arată datele din raportul financiar publicat de companie.