Coca-Cola și Ferrero, colaborare pentru un nou produs

Ferrero și Coca-Cola au lansat împreună un nou produs, Tic Tac Sprite, prima țară în care brandul va fi disponibil fiind Franța, scrie Esmmagazine.com. Coca-Cola și Ferrero, colaborare pentru un nou produs

Tic Tac Sprite urmează să fie lansat anul acesta în alte 20 de piețe. În Franța sunt disponibile 1,5 milioane de cutiuțe cu noul produs, alături de display-uri in-store pentru a susține lansarea. Tic Tac Sprite conține drajeuri de mentă, colorate în galben, în ambalaje cu brandingul Sprite. Produsul a fost lansat în trei tipuri de ambalaje, cu mărime și greutate diferite.

Aceasta nu e prima colaborare dintre cele două companii. În 2019, Ferrero și Coca-Cola au lansat Tic Tac Coca-Cola în 70 de țări. ”Ambele branduri sunt foarte îndrăgite de consumatorii din întreaga lume, nu puteam rata această oportunitate de a transfera gustul unic al băuturii Sprite în drajeurile Tic Tac”, a spus Scott Perry, Global Marketing Manager pentru brandul Tic Tac.

În noiembrie anul trecut Ferrero Group a anunțat o investiție de 206 milioane euro într-o nouă unitate de producție pentru Kinder Bueno în SUA. Proiectul va genera 200 de noi locuri de muncă și urmează să fie inaugurat în 2024.

Coca-Cola HBC România, îmbuteliatorul Coca-Cola și liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a încheiatanul 2022 pe un trend ușor ascendent. Concret, producătorul a înregistrat volume de 203,7 milioane de unit cases, marcând un avans de 0,6% prin comparație cu anul precedent, arată datele din raportul financiar publicat de companie.

Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Investiția va fi...
Experiment marca Coca-Cola: Sprite renunță la etichetele clasice
Experiment marca Coca-Cola: Sprite renunță la etichetele clasice
Coca-Cola Marea Britanie a renunțat la etichetele de pe ambalajele Sprite și Sprite Zero pentru a simplifica procesul de reciclare și pentru a...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de 3,2 miliarde de lei, în...