Coca-Cola HBC renunță la distribuția Lavazza

Coca-Cola HBC renunță la distribuția produselor Lavazza, pe piața locală distribuția fiind preluată de Aquila Part Prod Com, cel mai mare distribuitor de bunuri de larg consum din România. Contractul începe cu luna noiembrie și prevede distribuția produselor Lavazza către canalele de comerț și servicii alimentare, Aquila fiind distribuitor exclusiv. Coca-Cola HBC renunță la distribuția Lavazza

Acest contract marchează o nouă etapă de dezvoltare a mărcii Lavazza în România, etapă care are ca scop creșterea numărului de consumatori ai produselor Lavazza de orice fel printr-o abordare mai directă, prin inovații și prin produse noi. De asemenea, acest parteneriat reprezintă și o investiție în creșterea businessului pe piața locală, demonstrând astfel importanța pe care o are aceasta pentru Lavazza, România fiind una dintre cele mai importante piețe pentru marca italiană.

„Suntem foarte bucuroși să reluăm colaborarea în România cu un partener așa de profesionist și de încredere cum este Aquila Part Prod Com SRL. România este o țară strategică pentru noi: suntem hotărâți să ne extindem activitatea în această piață cu o abordare de marketing mai directă, dezvoltând parteneriate solide cu distribuitori locali specializați. Misiunea Lavazza, un brand premium global, este aceea de a promova experiența autentică a cafelei italiene în lume, în toate formele sale, în toate categoriile și pe toate canalele, continuând să punem calitatea în centrul tuturor activităților noastre”, a declarat Mauro Mantovani, Global CCO al Grupului Lavazza.

Aquila a distribuit produsele Lavazza pe piața locală până în octombrie 2017, distribuția fiind preluată ulterior de Coca-Cola HBC. Parteneriatul a fost încheiat la nivel regional, pe lângă România, Coca-Cola HBC preluând distribuția Lavazza și pe piețele din Elveția, Bulgaria, Ungaria și Grecia.

Aquila Group are o experiență vastă în categoria de cafea și pe canale de vânzare precum unitățile comerciale (retail), serviciile alimentare (food service), automatele de cafea (vending) sau magazinele online, având în portofoliul său de distribuție numeroase mărci internaționale puternice. Anul trecut, Aquila Part Prod Com a înregistrat afaceri de 973 de milioane de lei, în creștere cu 7% față de anul precedent.

Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Considerat unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume, grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, având 64% dintre venituri generate de către piețe externe Italiei. Lavazza a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri de 1,87 de miliarde de euro și are aproximativ 4.000 de angajaţi.
 

Lavazza, venituri de 2,7 miliarde de euro în 2022 la nivel global
Lavazza, venituri de 2,7 miliarde de euro în 2022 la nivel global
Lavazza a încheiat anul 2022 cu venituri de 2,7 miliarde de euro, reprezentând o creștere de +17,6% față de 2021, în timp ce profitul net...
Lavazza trece granița Italiei și deschide primul magazin din Londra
Lavazza trece granița Italiei și deschide primul magazin din Londra
Brandul italian de cafea Lavazza deschide primul său magazin fanion din afara Italiei, iar locația aleasă este centrul Londrei, scrie...
Lavazza, venituri de 2 miliarde de euro în 2020, în scădere față de anul anterior
Lavazza, venituri de 2 miliarde de euro în 2020, în scădere față de anul anterior
Grupul italian Lavazza, unul dintre cei mai importanți producători de cafea din lume, a raportat, anul trecut, venituri totale de peste 2 miliarde...
Lavazza relansează gama Qualità Oro
Lavazza relansează gama Qualità Oro
Lavazza a lansat în România cea mai nouă variantă a gamei Qualità Oro, unul dintre blendurile sale de cafea cu tradiție. Alături de...
Coca-Cola HBC renunță la distribuția Lavazza
Coca-Cola HBC renunță la distribuția Lavazza
Coca-Cola HBC renunță la distribuția produselor Lavazza, pe piața locală distribuția fiind preluată de Aquila Part Prod Com, cel mai mare...
Lavazza intră pe segmentul ice coffee printr-un parteneriat cu PepsiCo
Lavazza intră pe segmentul ice coffee printr-un parteneriat cu PepsiCo
Producătorul de cafea Lavazza a încheiat un parteneriat cu PepsiCo prin care va lansa primul său produs pe segmentul ice coffee, care va fi...