Cererea de produse Napolact a crescut cu 30-50%

”Pe fondul pandemiei, cererea de produse este într-o creștere accentuată și ne așteptăm ca această situație să continue, dat fiind contextul intrării României în cel de-al treilea scenariu pregătit de autorități. Suntem cu toții conștienți de explozia vânzărilor produselor alimentare. În cazul nostru, cererea de produse Napolact a crescut cu 30-50% față de media unei luni”, spune Ferenc Szecsko, Managing Director FrieslandCampina România. Cererea de produse Napolact a crescut cu 30-50%

Managerul precizează că la ora actuală, livrările către marii retaileri se desfășoară la parametrii normali. În prezent, compania nu se confruntă cu probleme legate de materia primă, furnizorii făcând tot posibilul pentru a susține continuitatea prezenței produselor Napolact în retail.

”Prima noastră prioritate este siguranța colegilor, partenerilor și a clienților noștri. Deși am luat măsuri extrem de stricte legate de control și igienă, am optimizat și sistemul de lucru în ture în fabrică, ceea ce ne permite să lucrăm la capacitate crescută. Pe lângă siguranța colegilor, pentru care depunem toate eforturile, avem, de asemenea, datoria de a face tot ce ține de noi pentru a păstra continuitatea distribuției de produse lactate către români. Toți angajații noștri au înţeles că depinde de noi toți să facem asta, iar mobilizarea lor este extraordinară”, adaugă Ferenc Szecsko.

El mai spune că firma pe care o conduce are în lucru un număr de scenarii care să îi permită să atingă obiectivele principale pentru perioada imediat următoare: să aibă colegi sănătoși și să asigure continuitatea producției. Cât despre lansările de produse noi și campaniile promoționale programate pentru acest an, compania va lua decizii în funcție de evoluția contextului legat de actuala criză.

Managerul consideră că autoritățile au reacționat responsabil, de la aprobarea modului de acordare a zilelor libere pentru părinți în perioada suspendării cursurilor școlare și Ordonanța de Urgență care majorează pedepsele pentru oamenii infectați care încalcă regulile, până la suportarea de către stat a șomajului tehnic pentru angajații din companiile care și-au încetat activitatea și măsurile care să sprijine firmele cele mai afectate și să susțină mediul de business care trece printr-o situație fără precedent.

Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
Raportat la evoluția Lidl România de până acum și la planurile de viitor ale companiei, Marco Giudici, CEO-ul companiei, descrie România ca...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
FrieslandCampina va concedia 1.800 de angajați
FrieslandCampina va concedia 1.800 de angajați
Rezultatele financiare sub așteptări au determinat producătorul de lactate FrieslandCampina să ia în calcul concedierea a 1.800 de angajați la...
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: De la începutul anului am schimbat două scenarii de business. Nu am bugetat însă scădere pentru 2023
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: De la începutul anului am schimbat două scenarii de business. Nu am bugetat însă scădere pentru 2023
De la începutul anului și până în prezent FrieslandCampina România, producătorul Napolact, a trecut prin două scenarii de business ca urmare...
Mediul de business, slalom printre creșteri alarmante de costuri și scenarii pesimiste
Mediul de business, slalom printre creșteri alarmante de costuri și scenarii pesimiste
Un an greu pentru toți jucătorii din retail și FMCG, în care incertitudinea a fost factorul cel mai greu de gestionat. Așa rezumă 2022...
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: Vrem să atingem pragul de afaceri de 100 milioane euro în acest an
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: Vrem să atingem pragul de afaceri de 100 milioane euro în acest an
După un an 2021 “dificil și foarte complex”, în care afacerile FrieslandCampina România au scăzut ușor comparativ cu primul an pandemic,...