Businessul Agricola, creșteri pe linie în primul semestru

Grupul de firme Agricola a raportat afaceri de 358,23 de milioane de lei în primele șase luni ale anului, în creștere cu 13% față de aceeași perioadă a lui 2017. Performanța a fost susținută de creșterile generate de vânzările companiilor din grup, toate diviziile fiind pe plus.  Businessul Agricola, creșteri pe linie în primul semestru

Contribuția cea mai mare a venit de la Agricola Internaţional SA Bacău, în care sunt integrate lanțul de producție al cărnii de pasăre şi operatorul logistic. Compania a înregistrat în primele 6 luni o cifră de afaceri de 225,98 mil. lei, în creștere cu 16% față de anul trecut.

„Cifra de afaceri obținută este rezultatul unei creșteri cantitative cu 3% a vânzărilor de carne de pasăre față de 2017, pe de o parte, dar, în special, este rezultatul creșterii cantitative a vânzărilor de produse diferențiatoare, cu valoare adăugată mare, și mă refer aici la Puiul Familist, Gama Ușor de Gătit, Puiul Fericit și Puiul Fermierului. În cazul Puiului Fericit, rezultatele arată o creștere a volumelor vândute de 57%”, declară Grigore Horoi, președintele Agricola Bacău.

Cum au performat celelalte divizii

  • Salbac (sub care sunt comercializate mezelurile) a raportat un plus de 9%, până la 60,63 de mil. de lei. În ceea ce privește vânzările pe categorii de produse, salamurile crud-uscate au înregistrat o creștere de 10% în valoare, respectiv 7,39% în volum, în timp ce grupa salamurilor fiert-afumate a bifat o creștere a volumelor de 7,78% și un avans valoric de aproape 10%.
  • Europrod, compania responsabilă de categoria de semipreparate și produse ready-meal, a bifat afaceri de 24,52 mil. lei, în creștere cu 20,58%. Le nivel de volume, aceste produse au raportat o creștere de 12,88%, susținută în special de exporturi în țările UE.
  • Divizia de ouă proaspete, obținute la Avicola Lumina-Constanța, a bifat o creștere valorică de 30% și un avans volumic de 22,7%, până la 37,78 milioane de ouă.

 

Grigore Horoi, Grupul Agricola: În contextul dat, nu va mai fi fezabilă o creștere a businessului de peste 10%
Grigore Horoi, Grupul Agricola: În contextul dat, nu va mai fi fezabilă o creștere a businessului de peste 10%
După ce în 2022 Grupul Agricola a atins borna de un miliard de lei cifră de afaceri, miza pentru 2023 este continuarea trendului ascendent....
Consolidarea, un scenariu tot mai prezent într-o piață scindată precum cea a cărnii de pui
Consolidarea, un scenariu tot mai prezent într-o piață scindată precum cea a cărnii de pui
Cu un volum anual de 500.000 de tone, piața locală de carne de pui este dominată de companiile românești, 90% din volumele tranzacționate...
Grigore Horoi, Agricola: În perioade de criză este foarte dificil să menții parcursul normal al navei pe care o conduci
Grigore Horoi, Agricola: În perioade de criză este foarte dificil să menții parcursul normal al navei pe care o conduci
Sunt doi ani deja de când businessul Agricola navighează prin ape tulburi, situație generată pe de o parte de criza sanitară, iar pe de altă...
Creștere de 8% anul trecut pentru afacerile Agricola
Creștere de 8% anul trecut pentru afacerile Agricola
Grupul de firme Agricola a înregistrat în 2019 o cifră totală de afaceri de aproape 769 de milioane de lei, cu 8% mai mult față de 2018. Toate...
Afacerile grupului Agricola, creștere de 8% în primele 9 luni
Afacerile grupului Agricola, creștere de 8% în primele 9 luni
În primele nouă luni ale anului 2019 grupul de firme Agricola menține dimanica anului trecut, înregistrând o creștere a cifrei de afaceri de...
 Businessul Agricola, creșteri pe linie în primul semestru
Businessul Agricola, creșteri pe linie în primul semestru
Grupul de firme Agricola a raportat afaceri de 358,23 de milioane de lei în primele șase luni ale anului, în creștere cu 13% față de aceeași...