Brandul românesc Thank’Q lansează campania „Alintații anonimi”

Thank’Q este un brand de hrană uscată pentru animalele de companie, lansat pe piață în 2013 cu produse destinate câinilor. Prima gama lansată sub cupola acestui brand a fost gama Standard la gramaj de 10 kg. În 2022 s-a lansat și gama Thank’Q Plus, tot pentru câini, produse cu un plus de proteină, orez și morcovi. Anul acesta, Thank’Q Plus intră și în categoria hrană uscată pentru pisici. La raft se vor regăsi produse destinate pisicilor adulte si piscilor adulte și sterilizate, în  sortimente special concepute pentru ele – pui și legume sau pește și legume, la 2 kg sau 10 kg. Mai multe detalii: www.gama-gama.ro. Brandul românesc Thank’Q lansează campania „Alintații anonimi”

Thank’Q celebrează răsfățul și răsfățații într-o nouă campanie ce anunță lansarea extinderii gamei Thank’Q Plus – hrană uscată pentru pisici adulte sau pentru pisici adulte  sterilizate.

“Toți iubitorii de animăluțe au în comun un lucru – afecțiunea pentru prietenii lor blănoși. Iar această afecțiune ia forme diferite – de la îmbrățișări și mângâieri, la haine simpatice, vorbe frumoase sau chiar sărbători speciale. Însă cel mai simplu gest de iubire este asigurarea hranei corecte pentru nevoile fiecărui animăluț. De aceea, anul acesta venim în sprijinul stăpânilor de pisici cu două noi sortimente – Thank’Q Plus pentru pisici adulte și Thank’Q Plus pentru pisici adulte și sterilizate (cu pui și legume și cu pește și legume). Pentru a comunica extensia portofoliului nostru, am creat împreună cu echipa DDB România, o campanie care pune în lumina reflectoarelor animăluțele alintate, cele care ne acceptă afecțiunea indiferent de forma pe care o ia, cele care ne iubesc și ne fac viața mai frumoasă. Dorința noastră este să celebrăm și să mulțumim tuturor câinilor și pisicilor, facilitându-le accesul la hrană de calitate, la un preț bun”, a declarat Georgiana Gheorghiu, Marketing Manager GAMA&GAMA.

Georgiana Ghoergiu Gama%26Gama-1

Spotul TV ne arată ce se întâmplă când nu suntem acasă, la o întâlnire secretă a animăluțelor alintate din viața noastră. În cadrul grupului de suport „Alintații Anonimi”, câinii și pisicile povestesc pe rând episoade de alint „extrem” primit de la stăpânii lor, iar apoi mărturisesc la unison că, deși copleșitoare, afecțiunea e împărtășită, mai ales când e însoțită de hrana Thank’Q.

Thank’Q în relația cu partenerii

Pentru a atinge nivelul de performanță la care aspiră, compania caută în permanență parteneri care să rezoneze cu valorile sale, pentru a putea aduce într-un final cumpărătorilor un produs de o calitate cât mai bună. Compania vine în sprijinul acestora cu o campanie de comunicare ce a început pe 20 noiembrie și este declinată atât pe TV, radio cât și în online. Reclama se poate urmări aici: https://www.youtube.com/watch?v=IKcRLsfRXwQ

Despre GAMA&GAMA

Activitatea companiei GAMA & GAMA a început în anul 1994, ca o afacere de familie. După 29 de ani, a reușit să păstreze în continuare trăsăturile unei familii, să respecte tradiția, dar în același timp să rămână actuali. Deține propria moară de porumb cu o capacitate de măcinare de 50.000 de tone pe an, unde se produc atât mălai grișat, cât și furajer. Cel mai important  segment  în care activează cu statut de producător este hrana pentru animalele de companie, unde anul trecut s-a achiziționat o linie de ultimă generație pentru producție și împachetare, cu o capacitate de 180.000 de tone pe an. In portofoliu se mai gasesc si băuturi energizante, hrana umedă pentru animale de companie la conservă și tip salam.

eMAG lansează Pet Shop, shop-in-shop cu 75.000 de produse pentru animale
eMAG lansează Pet Shop, shop-in-shop cu 75.000 de produse pentru animale
eMAG vine în întâmpinarea iubitorilor de animale și lansează Pet Shop, un shop-in-shop online cu o gamă variată de produse pentru toate...
GAMA&GAMA, performanță susținută la 30 de ani de existență pe piața locală
GAMA&GAMA, performanță susținută la 30 de ani de existență pe piața locală
După trei decenii de activitate pe piața locală, GAMA&GAMA mizează pe inovație continuă pentru a-și consolida poziția la nivelul mediului...

Misiunea companiei este înțelegerea si cunoașterea nevoilor cumpărătorilor. Respectul și grija pentru viața și nevoile consumatorilor reprezinta prcipala motivatie în realizarea produselor, compania fiind mereu preocupată de creșterea calității și de diversificarea gamelor de produse. De aceea se investește continuu în tehnologie și resurse umane punând accent pe performanță, parteneriate alese exigent și cunoașterea în detaliu a cumpărătorilor și consumatorilor deopotrivă.

*Articol susținut de GAMA&GAMA

Petfood, o categorie în care emoționalul bate inflația
Petfood, o categorie în care emoționalul bate inflația
Deși aproape jumătate din animalele de companie din România continuă să fie hrănite cu mâncare pregătită în casă, petfood este o categorie...
Purina va lansa peste 20 de produse noi. Piața de petfood, creștere anuală de aproximativ 20%
Purina va lansa peste 20 de produse noi. Piața de petfood, creștere anuală de aproximativ 20%
Purina, unul din cei mai mari producători de hrană de pisici și câini la nivel mondial, deținut de Nestlé, va lansa peste 20 de produse noi în...
THANK’Q PLUS, Votat Produsul Anului în categoria “hrană uscată pentru câini”
THANK’Q PLUS, Votat Produsul Anului în categoria “hrană uscată pentru câini”
Thank’Q Plus a fost Votat Produsul Anului 2023 pentru inovație în categoria “hrană uscată pentru câini” de către consumatori, în cea...
Brandul de alimente de bază Vera Verde de la GAMA&GAMA oferă consumatorilor un portofoliu diversificat
Brandul de alimente de bază Vera Verde de la GAMA&GAMA oferă consumatorilor un portofoliu diversificat
GAMA&GAMA se bucură de o bună reputație în producția alimentară, dezvoltând produse diferite în ultimii 28 de ani. Anul acesta, își...