Brandul premium de ciocolată Godiva ia cu asalt supermarketurile
Brandul premium de ciocolată Godiva, deținut de grupul turc Yildiz Holding, va fi lansat și în marile rețele de supermarketuri din lume, în încercarea de a-și majora rapid veniturile.
Godiva a semnat deja contracte cu retaileri precum Albert Heijn și Sainsbury’s. Înainte, producătorul vindea acest brand în special prin intermediul rețelei proprii de magazine.
Pentru început produsele Godiva vor fi disponibile în supermarketurile Sainsbury’s din Marea Britanie, respectiv Albert Heijn din Belgia și Olanda. Mai mult, compania ar fi încheiat deja contracte și cu lanțuri de supermarketuri în Canada, China, Arabia Saudită, Turcia, Statele Unite ale Americii și Suedia, scrie Retaildetail.eu.
Godiva are o rețea de 800 de magazine proprii în peste 100 de țări. Producătorul își comercializează produsele și în marile centre comerciale, în magazine specializate, în aeroporturi sau online. Spre exemplu, colaborarea cu retailerul Sainsbury’s adaugă 500 de noi puncte de vânzare în Marea Britanie, alături de cele 12 magazine proprii pe care compania le deține în Regat.
Această orientare a brandului către clienții din supermarketuri are la bază intenția de a-și majora rapid veniturile, compania estimând că va atinge venituri de 1,7 miliarde de euro până în 2022.
Grupul turc Yildiz Holding intenționează să extindă gama de produse Godiva, respectiv să intre pe noi piețe precum Asia și Orientul Mijlociu.