Brandul Heineken își menține ritmul de creștere pe piața locală

Brandul de bere Heineken, deținut de producătorul olandez Heineken, a raportat pe piața locală un avans al volumelor de peste 10% (double digit growth) în trimestrul al treilea al acestui an, potrivit raportului financiar publicat de companie. De altfel, în ultimele șase trimestre, brandul Heineken a raportat creșteri ale volumelor de peste 10% pe plan local. Brandul Heineken își menține ritmul de creștere pe piața locală

Alături de România, creșteri de două cifre în Q3 pentru brandul Heineken au raportat și Brazilia, Africa de Sud, Nigeria, Marea Britanie  și Germania. La nivelul întregului grup, brandul Heineken a crescut cu 7,4% în volum în trimestrul al treilea al acestui an prin comparație cu aceeași perioadă a anului precedent, până la pragul de 11,2 milioane de hectolitri.

”În Q3 portofoliul de bere a înregistrat o creștere solidă a volumelor de 2,3%, în contextul în care, prin comparație, anul trecut sezonul cald a fost foarte bun. Brandul Heineken a raportat o performanță de +7,4%, însă am asistat la o creștere a volatilității pe mai multe dintre piețele în care operăm, care credem că va continua până la finalul anului”, a explicat Jean- François van Boxmeer, CEO al grupului.

Compania nu a oferit informații despre veniturile raportate în trimestrul al treilea.

Heineken România este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală a berii, cu o cifră de afaceri de 1,11 miliarde de lei în 2018, în scădere cu 5% față de anul anterior și un profit de 159,9 milioane de lei, în creștere cu 23% față de anul 2017.
 

Heineken România are un nou Director de Marketing
Heineken România are un nou Director de Marketing
Cristina Radu, care a ocupat în ultimii șase ani poziția de Marketing&Trade Marketing Director pentru producătorul de băuturi alcoolice Prodal...
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken, al doilea mare producător de bere la nivel mondial, a anunțat că va investi 273 de milioane de euro în Brazilia ca parte a strategiei...
HEINEKEN și-a majorat veniturile nete în Europa cu 13,5% în T1
HEINEKEN și-a majorat veniturile nete în Europa cu 13,5% în T1
Veniturile nete ale producătorului de bere HEINEKEN au crescut cu 13,5% în primul trimestru al acestui an pentru zona Europei, în timp ce...
Afacerile HEINEKEN, revenire peste nivelul din 2019
Afacerile HEINEKEN, revenire peste nivelul din 2019
Relaxarea completă a măsurilor de siguranță a dus la revenirea consumului de bere în afara caselor, lucru care a impulsionat vânzările...
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, unul dintre cei mai importanți producători de bere la nivel mondial, a raportat câștiguri peste estimări pentru primul semestru al...
Profitul Heineken, scădere de 75% după primele nouă luni ale anului
Profitul Heineken, scădere de 75% după primele nouă luni ale anului
Impactul pandemiei cântărește greu în bilanțul producătorului de bere care a raportat un profit net de 396 de milioane de euro la finalul...