Brandul Heineken își menține ritmul de creștere pe piața locală
Brandul de bere Heineken, deținut de producătorul olandez Heineken, a raportat pe piața locală un avans al volumelor de peste 10% (double digit growth) în trimestrul al treilea al acestui an, potrivit raportului financiar publicat de companie. De altfel, în ultimele șase trimestre, brandul Heineken a raportat creșteri ale volumelor de peste 10% pe plan local.
Alături de România, creșteri de două cifre în Q3 pentru brandul Heineken au raportat și Brazilia, Africa de Sud, Nigeria, Marea Britanie și Germania. La nivelul întregului grup, brandul Heineken a crescut cu 7,4% în volum în trimestrul al treilea al acestui an prin comparație cu aceeași perioadă a anului precedent, până la pragul de 11,2 milioane de hectolitri.
”În Q3 portofoliul de bere a înregistrat o creștere solidă a volumelor de 2,3%, în contextul în care, prin comparație, anul trecut sezonul cald a fost foarte bun. Brandul Heineken a raportat o performanță de +7,4%, însă am asistat la o creștere a volatilității pe mai multe dintre piețele în care operăm, care credem că va continua până la finalul anului”, a explicat Jean- François van Boxmeer, CEO al grupului.
Compania nu a oferit informații despre veniturile raportate în trimestrul al treilea.
Heineken România este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală a berii, cu o cifră de afaceri de 1,11 miliarde de lei în 2018, în scădere cu 5% față de anul anterior și un profit de 159,9 milioane de lei, în creștere cu 23% față de anul 2017.





