Bimbo, vânzări în creștere cu 9,4% în al doilea trimestru din acest an

Grupo Bimbo, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de panificație la nivel mondial, a anunțat pentru al doilea trimestru o creștere de 9,4% a vânzărilor nete, până la 107,50 miliarde de pesos (aproape 5 miliarde de euro). Bimbo, vânzări în creștere cu 9,4% în al doilea trimestru. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Rezultatele se datorează ratelor de schimb favorabile, creșterii vânzărilor în Mexic, America Latină și EAA (Europa, Asia și Africa) și achizițiilor recente ale grupului. În regiunea EAA, vânzările au crescut cu 26,1% raportate la moneda pesos, la care au contribuit puternic Bimbo QSR, India, România, Marea Britanie și achizițiile de anul acesta. În mai 2025, grupul mexican Bimbo prelua  Karamolegos Bakery Romania, producătorul pâinii KB Toast.

Potrivit raportului financiar aferent celui de-al doilea trimestru, vânzările au crescut cu 8,3% în America de Nord, cu 17,4% în America Latină și cu 3% în Mexic, grație modificărilor mixului de produse în categoriile de chifle și rulouri, fursecuri, prăjituri și produse de patiserie, dar și a diversificării canalelor de vânzare convenience și tradiționale.

„Rezultatele din al doilea trimestru demonstrează clar puterea și reziliența businessului nostru, pe măsură ce continuăm să navigăm într-un mediu complex cu evoluție rapidă pe mai multe piețe. Ceea ce ne diferențiază este puterea modelului nostru extrem de diversificat - geografii, canale, categorii și monede, care oferă flexibilitatea de a obține rezultate puternice astăzi în timp ce investim strategic pentru viitor”, a declarat Rafael Pamias, CEO Bimbo.

Bimbo este prezent cu unități de producție în 39 de țări, deservind consumatorii pe 76 de piețe din întreaga lume. Recent, grupul a anunțat că intenționează să investească peste 2 miliarde de dolari în Mexic, în perioada 2025 – 2028, sumă destinată îmbunătățirii profilului nutrițional al produselor sale. Până la sfârșitul anului 2025, Bimbo va reduce conținutul de zahăr, sare și grăsimi pentru toate produsele destinate consumului zilnic.

La finalul anului trecut, Grupo Bimbo deținea pe plan local 16 facilități, cu o capacitate de producție de peste 200.000 de tone pe an, per total. Pentru anul trecut, compania estima atingerea pragului de 250 de milioane de euro cifră de afaceri, până în 2029 Bimbo România având o țintă anuală de creștere de peste 10%, potrivit informațiilor furnizate de Ionuț Ilie, Director General Bimbo România într-un interviu pentru Progresiv.

Polonezii de la Maspex devin acționari majoritari la Purcari Wineries. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Polonezii de la Maspex devin acționari majoritari la Purcari Wineries
Maspex România, o companie aparținând Grupului Maspex, a finalizat, prin intermediul Bursei de Valori București, procedurile ofertei publice de...
Proprietarul Napolact ia 150 mil. euro de la BEI pentru cercetare și dezvoltare în Europa
FrieslandCampina vinde operațiunile din România către producătorul Sole Mizo
Royal FrieslandCampina N.V. a ajuns la un acord privind vânzarea operațiunilor sale din România, incluzând brandul Napolact și facilitățile de...
P&G raportează vânzări în creștere, dar estimează un impact puternic al tarifelor asupra businessului. Pentru detalii, accesați revistaprogresiv.ro
P&G raportează vânzări în creștere, dar estimează un impact puternic al tarifelor asupra businessului
P&G, compania care are în portofoliu mărci precum Ariel, Pampers, Gillette, Head & Shoulders sau Fairy, raportează vânzări nete de 20,89...
productie carne si lapte brut date de la Ministerul Agriculturii
Producția de carne și de lapte, creștere semnificativă în 2024
Datele publicate de Institutul Național de Statistică confirmă o tendință clară de creștere a producției de carne în România, în anul...
suplimente alimentare modificare de TVA
Ce cotă de TVA se aplică suplimentelor alimentare pe bază de plante medicinale: 11% sau 21%? Clarificări necesare
Printre cele mai importante modificări aduse de primul pachet de măsuri fiscale, respectiv prin Legea nr. 141/2025 privind unele măsuri...
Lucian Trofin Director General Eisberg Romania, detalii www.revistaprogresiv.ro
Green Factory a finalizat achiziția Eisberg România și Eisberg Ungaria
Green Factory a finalizat achiziția Eisberg România și Eisberg Ungaria. Această mișcare se încadrează în strategia companiei, ce vizează pe...