Bimbo, vânzări în creștere cu 9,4% în al doilea trimestru din acest an
Grupo Bimbo, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de panificație la nivel mondial, a anunțat pentru al doilea trimestru o creștere de 9,4% a vânzărilor nete, până la 107,50 miliarde de pesos (aproape 5 miliarde de euro). 
Rezultatele se datorează ratelor de schimb favorabile, creșterii vânzărilor în Mexic, America Latină și EAA (Europa, Asia și Africa) și achizițiilor recente ale grupului. În regiunea EAA, vânzările au crescut cu 26,1% raportate la moneda pesos, la care au contribuit puternic Bimbo QSR, India, România, Marea Britanie și achizițiile de anul acesta. În mai 2025, grupul mexican Bimbo prelua Karamolegos Bakery Romania, producătorul pâinii KB Toast.
Potrivit raportului financiar aferent celui de-al doilea trimestru, vânzările au crescut cu 8,3% în America de Nord, cu 17,4% în America Latină și cu 3% în Mexic, grație modificărilor mixului de produse în categoriile de chifle și rulouri, fursecuri, prăjituri și produse de patiserie, dar și a diversificării canalelor de vânzare convenience și tradiționale.
„Rezultatele din al doilea trimestru demonstrează clar puterea și reziliența businessului nostru, pe măsură ce continuăm să navigăm într-un mediu complex cu evoluție rapidă pe mai multe piețe. Ceea ce ne diferențiază este puterea modelului nostru extrem de diversificat - geografii, canale, categorii și monede, care oferă flexibilitatea de a obține rezultate puternice astăzi în timp ce investim strategic pentru viitor”, a declarat Rafael Pamias, CEO Bimbo.
Bimbo este prezent cu unități de producție în 39 de țări, deservind consumatorii pe 76 de piețe din întreaga lume. Recent, grupul a anunțat că intenționează să investească peste 2 miliarde de dolari în Mexic, în perioada 2025 – 2028, sumă destinată îmbunătățirii profilului nutrițional al produselor sale. Până la sfârșitul anului 2025, Bimbo va reduce conținutul de zahăr, sare și grăsimi pentru toate produsele destinate consumului zilnic.
La finalul anului trecut, Grupo Bimbo deținea pe plan local 16 facilități, cu o capacitate de producție de peste 200.000 de tone pe an, per total. Pentru anul trecut, compania estima atingerea pragului de 250 de milioane de euro cifră de afaceri, până în 2029 Bimbo România având o țintă anuală de creștere de peste 10%, potrivit informațiilor furnizate de Ionuț Ilie, Director General Bimbo România într-un interviu pentru Progresiv.








