BAT: „Până în 2030, vrem ca 30% din venituri să provină din produsele de nouă generație”
British American Tobacco își propune ca, la nivel global, până în 2030, circa 30% din venituri să fie generate de produsele de nouă generație din portofoliu (nu doar glo – n.red.).
De asemenea, la nivel local, producătorul și-a extins distribuția produsului lansat în decembrie 2017, glo, în șapte orașe mari din țară și își propune ca pe viitor să dețină prima poziție în topul vânzărilor de produse din tutun de nouă generație.
Începând cu această săptămână, consumabilele de tutun pentru glo, numite Neostiks, sunt disponibile în aproximativ 2.000 de magazine, lanțuri internaționale de supermarketuri și benzinării din București, Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași. Pe lângă rețeaua de magazine, dispozitivul glo mai este disponibil online, pe www.glo.ro, în magazinul dedicat glo™ din Băneasa Shopping City din București și prin rețeaua de ambasadori. Distribuția glo va fi extinsă pe viitor în funcție de cererea din piață.
„Extinderea este o parte vitală a angajamentului companiei și a eforturilor noastre de a crește gradul de informare și conștientizare cu privire la aceste noi produse de ultimă generație. Prin creșterea accesului la produsele cu potențial de risc redus și prin intermediul ambasadorilor noștri care informează consumatorii cu privire la modul în care funcționează glo™, putem să sprijinim mai bine orice fumător care ar putea avea în vedere trecerea la această alternativă cu potențial de risc redus”, a declarat Asli Ertonguc, Southern Central Europe Area Marketing Director la British American Tobacco.
Fabrica din Ploiești ar putea produce Neosticks, în viitor
În ceea ce privește producția consumabilelor pentru glo, aceasta este realizată în fabricile companiei din Rusia și Coreea de Sud, momentan singurele care fabrică Neosticks. Întrebați dacă fabrica BAT din România (Ploiești), a doua cea mai mare din Europa, va produce consumabile pentru glo în viitor, oficialii companiei au declarat: „Dacă va fi necesară creșterea producției, fabrica din Ploiești va fi un candidat de vârf pentru a produce consumabile în viitor”.
Prețul promoțional la prima achiziție a dispozitivului, împreună cu 10 pachete de Kent Neostiks, este de 200 de Lei. Un pachet de Kent Neostiks se va comercializa la un preț comparabil cu cel al unui pachet de țigarete (17 Lei).
British American Tobacco (BAT) România a lansat glo pe plan local în decembrie 2017, un produs de încălzire a tutunului la 240 °C, destinat fumătorilor adulți și compus dintr-un dispozitiv și stickuri speciale din tutun. Pentru cercetarea și apoi crearea acestui produs, BAT a investit circa 2,5 miliarde de dolari, în ultimii șase ani.
În România, BAT este cel mai mare jucător pe piața produselor din tutun, principalul său brand fiind Kent. În 2016, BAT România a realizat afaceri de 8,1 miliarde de lei, în creștere cu 11% față de anul anterior, iar profitul companiei a fost anul trecut de peste 672 de milioane de lei, tot în creștere cu aproximativ 55% față de anul 2015.



