BAT numește o româncă la conducerea categoriei de produse care încălzesc tutunul
British American Tobacco (BAT) o numește pe Alina Câmpanu la conducerea categoriei de produse care încălzesc tutunul pentru regiunea Europa Centrală și de Sud. Din această poziție, aceasta va conduce strategia de brand, portofoliul și platformele de marketing pentru brandul glo în România și Ucraina.
Alina Câmpanu face parte, de asemenea, din echipa de conducere extinsă a Ariei Europa Centrală și de Sud a BAT, care coordonează de la București operațiunile din România și alte 6 piețe din această zonă - Ucraina, Republica Cehă, Ungaria, Bulgaria, Slovacia și Moldova.
Noul senior manager al categoriei produselor care încălzesc tutunul lucrează în cadrul BAT din 2009 și s-a întors recent în România după ce a coordonat activitățile de brand ale sucursalei BAT din Marea Britanie și Irlanda de Nord.
„A ocupat roluri de coordonare ale mărcilor premium din portofoliul companiei și a fost un pionier care a experimentat noi strategii de marketing pentru categoriile de produse aflate în creștere”, potrivit anunțului făcut de companie.
Din noul său rol, Alina Câmpanu va fi responsabilă pentru continuarea obiectivului BAT de a oferi consumatorilor noi produse care pot înlocui țigaretele clasice.
„Sunt mândră că m-am întors în România și, de asemenea, sunt foarte entuziasmată de oportunitatea unică de a consolida prezența glo și de a contribui la creșterea acestei noi categorii prin dezvoltarea și extinderea inițiativelor noastre de marketing pe noi canale”, declară Alina Câmpanu, Senior Manager al categoriei produselor care încălzesc tutunul din cadrul British American Tobacco.
glo este cel mai nou produs care încălzește tutunul al companiei British American Tobacco și circa 200.000 de români dețin deja un dispozitiv glo.
British American Tobacco este unul dintre cei mai mari investitori în economia României și cel de-al doilea cel mai mare contribuitor la bugetul de stat, cu peste 1,8 miliarde de euro plătite anual ca taxe și accize. Investiția BAT în fabrica sa de la Ploiești a depășit pragul de 500 de milioane de euro, din 1996 până în prezent. Compania angajează peste 3.000 de oameni și creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanțul de aprovizionare și distribuție.
British American Tobacco face parte dintre cele mai mari companii globale din industria bunurilor de larg consum, oferind produse din tutun și nicotină pentru milioane de consumatori din întreaga lume. Compania are peste 55.000 de angajați, este lider de piață în peste 50 de țări și deține fabrici în 43 de piețe.



