Barilla încheie un parterneriat cu Unilever pentru vânzarea de înghețată

Italienii de la Barilla au încheiat un parteneriat cu Algida, brand aflat în portofoliul Unilever, pentru vânzarea de înghețată și snacksuri pe piața din Italia, au anunțat cele două companii. Barilla încheie un parterneriat cu Unilever pentru vânzarea de înghețată

Barilla, companie care se află în topul vânzărilor de biscuiți pe piața din Italia cu brandul Gocciole, susține că acest nou parteneriat va genera o creștere a cererii pentru produsele sale în special pe perioada verii. În plus, parteneriatul cu Algida va ajuta compania italiană să devină mai competitivă atât pe piața dulciurilor, cât și a snacksurilor sărate, acolo unde principalul competitor este Ferrero.

Parteneriatul va deveni operațional începând cu ianuarie 2022 și va viza pentru început doar piața din Italia, urmând să fie extins și în alte țări din Europa.

Barilla a anunțat recent că a reformulat peste 476 de produse în ultimii zece ani, rezultând într-un portofoliu mult mai sustenabil și plin de inovații.

România devine a 15-a piață de desfacere, la nivel mondial, pentru produsele agricole și agroalimentare din Italia
România devine a 15-a piață de desfacere, la nivel mondial, pentru produsele agricole și agroalimentare din Italia
România este a 15-a piață de desfacere a produselor agroalimentare italiene la nivel mondial, fiind depășită în Europa Centrală și de Est...
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Divizia de înghețată a Unilever urmează să se desprindă de compania-mamă devenind un business de sine stătător, în condițiile în care...
O nouă etapă de dezvoltare pentru businessul Alpin57Lux
O nouă etapă de dezvoltare pentru businessul Alpin57Lux
După un avans de două cifre în acest an, 2024 are toate premisele să devină unul și mai bun pentru Alpin57Lux, mai ales pentru segmentul de...
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever a investit 48 de milioane de euro în ultimii trei ani în fabrica din Ploiești. Compania a extins fabrica de produse alimentare de la...
Creșterea, scenariul de bază cu care lucrează Unilever, liderul pieței de înghețată
Creșterea, scenariul de bază cu care lucrează Unilever, liderul pieței de înghețată
După un prim semestru în care piața de înghețată a raportat un avans de 27%, 2022 este fără doar și poate un an de creștere double digit...
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Deși o categorie de impuls, pandemia a dat o nouă față pieței de înghețată, favorizând creșterea produselor destinate consumului casnic....