Barilla încheie un parterneriat cu Unilever pentru vânzarea de înghețată
Italienii de la Barilla au încheiat un parteneriat cu Algida, brand aflat în portofoliul Unilever, pentru vânzarea de înghețată și snacksuri pe piața din Italia, au anunțat cele două companii.
Barilla, companie care se află în topul vânzărilor de biscuiți pe piața din Italia cu brandul Gocciole, susține că acest nou parteneriat va genera o creștere a cererii pentru produsele sale în special pe perioada verii. În plus, parteneriatul cu Algida va ajuta compania italiană să devină mai competitivă atât pe piața dulciurilor, cât și a snacksurilor sărate, acolo unde principalul competitor este Ferrero.
Parteneriatul va deveni operațional începând cu ianuarie 2022 și va viza pentru început doar piața din Italia, urmând să fie extins și în alte țări din Europa.
Barilla a anunțat recent că a reformulat peste 476 de produse în ultimii zece ani, rezultând într-un portofoliu mult mai sustenabil și plin de inovații.