Anca Stroe, promovată în funcția de Global Brand Director al Activia
Anca Stroe, un manager cu peste 12 ani de experiență în cadrul grupului francez Danone, a fost promovată în funcția de Global Brand Director al Activia.
Înainte de această poziție, Anca Stroe (42 ani) a ocupat timp de aproape trei ani funcția de International Marketing Director al Activia, în cadrul sediului de la Paris. Ea lucrează în cadrul Danone din anul 2006 și a deținut de-a lungul timpului funcții precum brand manager pentru Actimel și Danfruit, brand marketing manager pentru Activia și Actimel, brand marketing manager pentru Nutriday, Casa Bună și Cremosso pentru România, Moldova și Țările Adriatice.
Potrivit datelor de pe site-ul companiei, Activia este cel mai important brand din portofoliul companiei franceze din punct de vedere al procentului din total vânzări, fiind urmat de Aptamil și Danone.
În România, compania a afișat în 2016 o cifră de afaceri de 479 milioane de lei, în ușoară contracție față de anul precedent, în timp ce la capitolul profit francezii au făcut progrese apropiindu-se de pragul de 16 milioane de lei, cu 20% mai mult decât în 2015, arată ultimele date financiare raportate pe Ministerul Finanțelor.