Aldi lansează o marcă proprie de carne de pui
Discounterii germani Aldi Nord și Aldi Süd lansează un nou brand privat, cu denumirea "Fair & Gut", ce oferă carne de pui care a fost produsă în conformitate cu standarde superioare de bunăstare a animalelor, scrie esmmagazine.com.
Începând din această săptămână, retailerii vor oferi inițial pe piață o gamă de șase produse de pasăre sub această marcă în magazinele sale din Bavaria, Hamburg și Berlin. Aceasta include piept de pui, pulpe de pui și carne tocată de pui, dar germanii de la Aldi intenționează să lărgească, treptat, această gamă.
„Cu Fair & Gut dorim să oferim clienților noștri o opțiune suplimentară între produsele convenționale și cele ecologice din sortimentul de carne proaspătă, la un preț corect”, a declarat Philipp Skorning, director general adjunct pentru responsabilitatea corporativă la Aldi Süd .
Criteriile de bunăstare a animalelor pe care noua gamă Fair & Gut le respectă includ mai mult spațiu pentru creșterea păsărilor, furnizarea de paie, accesul la aer proaspăt și hrănirea acestora cu hrană nemodificată genetic.
Retailerii au declarat că, odată cu această inițiativă, își propun să sprijine fermierii care alocă un buget extra pentru a investi în standarde superioare de bunăstare a animalelor.
În ultimii ani, discounterul a fost foarte activ pe zona dezvoltării gamei de produse marcă privată, respectiv a strategiei de marketing. Aldi are în prezent peste 10.000 de magazine și afaceri de 50 de miliarde anual.



