Al doilea an de creştere de două cifre pentru Ficosota România

Ficosota, producător internaţional activ în peste 40 de ţări, ce oferă produse pentru îngrijirea casei şi îngrijirea personală, consumabile igienice din hârtie şi snacks-uri, a depăşit anul trecut pragul de 100 de milioane de lei cifră de afaceri în România, raportând o creştere de 19% comparativ cu anul 2013. Este pentru al doilea an consecutiv când compania a înregistrat o creştere de două cifre, după ce în 2013 versus 2012 procentul fusese de 41%. Al doilea an de creştere de două cifre pentru Ficosota România

„Ultimii 3 ani de activitate pe piaţa din România au adus rezultate remarcabile pentru Ficosota. Cifra de afaceri a companiei a înregistrat o creştere însemnată datorită investiţiei permanente în inovaţia produselor, îmbunătăţirii calităţii acestora, procesului de distribuţie şi mixului de comunicare. Abilitatea noastră de a oferi un mix perfect de produse premium şi mainstream pentru a acoperi o gamă foarte largă de nevoi din categoria produselor pentru casă şi îngrijire personală, a consumabilelor igienice din hârtie şi a snacks-urilor, ne-a permis să ne apropiem de consumatorii români”, declară Iliya Arbov (foto), director general Ficosota România şi Bulgaria.

Cele mai importante branduri care au generat creşterea cifrei de afaceri a companiei în anul 2014 au fost: Savex (brand de detergenţi de rufe, cu o creştere a cifrei de afaceri de 39%, comparativ cu 2013), Pufies (brand premium de scutece de unică folosinţă pentru copii şi şerveţele umede, cu o creştere a cifrei de afaceri de 79%, comparativ cu 2013) şi Kubeti (brand de snacks-uri pentru copii, care şi-a menţinut acelaşi nivel, după ce aproape şi-a dublat cifra de afaceri în anul 2013 faţă de anul 2012).

Pentru anul în curs, “Ficosota intenţionează să-şi continue investiţia în dezvoltarea portofoliului de produse, a distribuţiei şi a mixului de comunicare; prognozăm o creştere a vânzărilor de două cifre”, se mai arată în comunicatul de presă emis de companie.

Ficosota Ltd. a fost înfiinţată în anul 1994 în Bulgaria, însă multe dintre brandurile companiei au devenit jucători importanţi şi pe pieţele externe. Ficosota îşi vinde produsele în peste 40 de ţări de pe mai multe continente, cu birouri noi în New York şi Singapore.

În România, Ficosota este prezentă de 10 ani şi îşi desfăşoară activitatea într-o gamă largă de categorii de produse: detergenţi de rufe (Savex), balsamuri de rufe (Semana), săpunuri (Teo), scutece şi şerveţele umede pentru copii (Pufies), hârtie igienică (Milde, Emeka), prosoape de bucătărie din hârtie (Emeka), specialităţi din pâine coaptă (Maretti), snacks-uri pentru copii (Kubeti).

Proprietarul Elmas, creștere de 39% a cifrei de afaceri în 2023
Proprietarul Elmas, creștere de 39% a cifrei de afaceri în 2023
Golden Foods Snacks, proprietarul brandului de semințe, alune și fructe deshidratate Elmas, a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 86,72...
Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Cu o creștere susținută în valoare, dar și cu un avans moderat în volum, categoria snackurilor sărate a demonstrat reziliență în fața...
Prosoapele de hârtie, alese în defavoarea lavetelor textile. Cum arată piața hârtiei de uz casnic
Prosoapele de hârtie, alese în defavoarea lavetelor textile. Cum arată piața hârtiei de uz casnic
Evaluată la peste 350 de milioane de euro pe an, piața hârtiei de uz casnic înregistrează o ușoară creștere, de la an la an. Conform...
Produsele de îngrijire a țesăturilor, categoria care construiește pe inovație și puterea brandului
Produsele de îngrijire a țesăturilor, categoria care construiește pe inovație și puterea brandului
Marcată de reducerea volumelor la nivelul anului trecut, piața produselor de îngrijire a țesăturilor a experimentat o creștere în valoare...
Golden Foods Snacks, parteneriat cu PepsiCo pentru distribuția brandului Elmas
Golden Foods Snacks, parteneriat cu PepsiCo pentru distribuția brandului Elmas
Golden Foods Snacks SA, unul dintre principalii jucători din piaţa de FMCG din România, a realizat un parteneriat cu PepsiCo România pentru...
 Michael Holm, GM Diageo Europa de Est: Constatăm un real potențial de creștere în România
Michael Holm, GM Diageo Europa de Est: Constatăm un real potențial de creștere în România
După un an greu, în care pandemia și-a spus cuvântul asupra vânzărilor Diageo în regiunea Europei de Est, 2021 se anunță a fi anul reluării...