Afacerile producătorului de panificație Boromir, pe plus în S1

Producătorul de panificație Boromir Prod a obținut, în primul semestru al acestui an, afaceri de 32,35 de milioane de lei, în creștere cu 2,5% prin comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. În ceea ce privește profitabilitatea, Boromir Prod a raportat un rezultat net de 0,76 milioane de lei, față de 3,85 milioane de lei în primele șase luni ale lui 2017. Afacerile producătorului de panificație Boromir, pe plus în S1

„Creşterea cifrei de afaceri cu 806.861 lei la 30.06.2018 faţă de 30.06.2017 a fost influenţată de creşterea veniturilor din producţia vândută cu suma de 2,15 milioane de lei, precum şi de scăderea veniturilor din vânzarea mărfurilor cu 357.174 lei şi de creşterea reducerilor comerciale acordate cu 992.179 lei“, se arată în raportul Boromir.

În ceea ce privește performanța pe divizii, vânzările de produse de morărit au înregistrat un declin de 12,35% valoric față de primul semestru din 2017, atât în rețelele key account, cât și în cadrul distribuției locale. Cât despre produsele de panificație, covrigei și patiserie, vânzările valorice au raportat un avans de 3,77%.

Boromir Prod Buzău face parte din grupul Boromir, alături de companiile Moara Cibin SA, Boromir Ind și Amylon SA. Boromir deține și o reţea de magazine specializate "Boromir Pan Café" (magazine cu suprafeţe cuprinse între 50 şi 150 mp), proiect lansat în urmă cu nouă ani.

Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație
Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație
Cu un plus de peste 12 miliarde de lei în cont la finalul lui 2023, marile lanțuri de retail active pe piața locală au reușit să bifeze o...
Producătorul Lăptăria cu caimac își reduce pierderile cu 70% în primul semestru
Producătorul Lăptăria cu caimac își reduce pierderile cu 70% în primul semestru
Agroserv Măriuța, producătorul brandului Lăptăria cu Caimac, a încheiat primele șase luni ale acestui an cu vânzări de 36,3 milioane de...
O piață în creștere accelerată
O piață în creștere accelerată
Piaţa locală de distribuţie FMCG se află, în mod cert, pe o traiectorie ascendentă, având în federe faptul că avansul mediu al cifrei de...
Topul marilor rețele de retail: 2022, un an considerabil mai bun și mai profitabil
Topul marilor rețele de retail: 2022, un an considerabil mai bun și mai profitabil
Cu un plus de 14 miliarde de lei în cont la finalul lui 2022, marile lanțuri de retail active pe piața locală au reușit să bifeze o creștere...
Venituri în creștere, dar profit în scădere pentru Purcari la nouă luni
Venituri în creștere, dar profit în scădere pentru Purcari la nouă luni
Producătorul de vinuri Purcari a raportat pentru primele nouă luni ale acestui an o cifră de afaceri de 199,77 de milioane de lei, în creștere...
Un profit „bine copt” în S1 pentru Boromir Prod, de 3,85 mil. lei
Un profit „bine copt” în S1 pentru Boromir Prod, de 3,85 mil. lei
Producătorul de panificație Boromir Prod a obținut, în primul semestru al acestui an, un profit net aproape dublu față de aceeași perioadă a...