Afacerile producătorului de panificație Boromir, pe plus în S1
Producătorul de panificație Boromir Prod a obținut, în primul semestru al acestui an, afaceri de 32,35 de milioane de lei, în creștere cu 2,5% prin comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. În ceea ce privește profitabilitatea, Boromir Prod a raportat un rezultat net de 0,76 milioane de lei, față de 3,85 milioane de lei în primele șase luni ale lui 2017.
„Creşterea cifrei de afaceri cu 806.861 lei la 30.06.2018 faţă de 30.06.2017 a fost influenţată de creşterea veniturilor din producţia vândută cu suma de 2,15 milioane de lei, precum şi de scăderea veniturilor din vânzarea mărfurilor cu 357.174 lei şi de creşterea reducerilor comerciale acordate cu 992.179 lei“, se arată în raportul Boromir.
În ceea ce privește performanța pe divizii, vânzările de produse de morărit au înregistrat un declin de 12,35% valoric față de primul semestru din 2017, atât în rețelele key account, cât și în cadrul distribuției locale. Cât despre produsele de panificație, covrigei și patiserie, vânzările valorice au raportat un avans de 3,77%.
Boromir Prod Buzău face parte din grupul Boromir, alături de companiile Moara Cibin SA, Boromir Ind și Amylon SA. Boromir deține și o reţea de magazine specializate "Boromir Pan Café" (magazine cu suprafeţe cuprinse între 50 şi 150 mp), proiect lansat în urmă cu nouă ani.





