Afacerile Cosmetic Plant, +20% în primul semestru

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat în prima jumătate a acestui an un business de 5 milioane de lei,  în creştere cu 20% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, în primul semestru compania şi-a majorat exporturile cu 130% şi și-a făcut intrarea pe noi pieţe. Afacerile Cosmetic Plant, +20% în primul semestru

„Majorarea vânzărilor Cosmetic Plant cu 20% în primele şase luni din acest an, la cca. 5 milioane de lei, comparativ cu perioada similară a anului precedent, a fost influenţată de mai mulţi factori. Creșterea notorietății brandului și a încrederii clientelei în calitatea produselor noastre a permis o mai bună penetrare a pieței și o prezență mai accentuată la raft prin lărgirea rețelei de distribuție”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Aceasta a subliniat, de asemenea, că prima parte a anului a adus extinderea pe piaţa din Moldova, prin stabilirea unor noi parteneriate, și începutul livrărilor către lanțul de hypermarketuri Auchan. Modificările realizate în 2014 în gama sortimentală au fost şi ele benefice pentru creşterile raportate în acest an. În plus, lansarea de noi produse în ultimele luni au determinat majorarea business-ului Cosmetic Plant.

În ceea ce priveşte produsele livrate, reprezentanta companiei arată că şi în termeni de volum vânzările s-au majorat. Astfel, în primlele șase luni ale acestui an au fost vândute aproximativ 600.000 de prodse din toate gamele, cu circa 100.000 de produse mai mult comparativ cu aceeași perioadă a lui 2014.

În ceea ce priveşte exporturile, primele şase luni ale anului în curs au adus un avans cu 130% a vânzărilor realizate peste hotare, compania dând startul exporturilor în Iordania, Portugalia şi Republica Moldova.

Investiţii planificate pentru 2015

În ceea ce priveşte planurile Cosmetic Plant pentru anul în curs, Susana Laszlo estimează că business-ul companiei va creşte cu peste 10% comparativ cu 2014. Această evoluţie va fi puternic influenţată de vânzările de produse destinate îngrijirii solare, ce reprezintă un important procent din business-ul companiei.

„De asemenea, un impact pozitiv în business-ul companiei în acest an îl vor avea şi investiţiile în retehnologizare pe care le avem în plan până la finele anului”, a mai spus Susana Laszlo. Potrivit afirmaţiilor sale, Cosmetic Plant are în curs de implementare un nou proiect de retehnologizare cofinanţat de Uniunea Europeană.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 7,5 milioane de lei. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 100 de produse, împărțite în 13 game sortimentale, grupate în funcție de ingredientul activ principal (argan, Q10, ceai verde, cătină, gălbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, îngrijirea părului etc).

Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cu o experiență de trei decenii în lumea antreprenoriatului, Laura Baldini, fondatoarea brandului cu același nume, reușește să se plieze pe...
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12,8 milioane de lei,...
 Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători români de cosmetice, a început în forță anul 2022, raportând pentru primele trei luni o...
Pandemia a înfrânat creșterea Cosmetic Plant în 2020
Pandemia a înfrânat creșterea Cosmetic Plant în 2020
Deși a lansat produse noi, vânzările online au crescut semnificativ, iar numărul unităților de retail care îi listează produsele s-a...