Extinderea portofoliului și exporturile vor urca afacerile Merlin’s Beverages cu până la 40% în acest an
Merlin’s Beverages, producătorul Vitamin Aqua, a încheiat anul trecut cu un avans al afacerilor de 67%, până la 11,7 milioane euro, iar pentru 2022 trendul de creștere va continua pe fondul extinderii portofoliului, a lansărilor de noi produse și a strategiei pentru export.
“Am încheiat o perioadă dedicată investițiilor pe toate planurile, principala realizare fiind inaugurarea la finalul anului a celei mai moderne fabrici din industria de băuturi răcoritoare din România. Cooptarea în echipa Merlin’s a noi specialiști în toate departamentele, extinderea rețelei de distribuție și lansarea unor campanii inedite și eficiente de promovare au contribuit în egală măsură la creșterea cifrei de afaceri”, a spus Eduard Alexianu, Director Comercial Merlin’s Beverages.
Citiți și Merlin’s Beverages, „magicianul” din categoria băuturilor răcoritoare
Pentru anul acesta, creșterea de 40% a businessului se va baza pe extensii ale gamelor existente – Vitamin Aqua, Pop Cola și Merlin’s Lemonade, pe lansarea de noi branduri situate în categoria premium, respectiv identificarea de noi parteneri de export și crearea de noi piețe de desfacere.
„Pop Cola Lemon-Lime va fi cea mai fresh apariție a primăverii în varianta single-serv la 500ml și în varianta take-home la 1.5L, ambele litraje fiind disponibile în varianta clasică și în varianta zero zahăr. Dacă în cazul băuturilor funcționale am consolidat brandul Vitamin Aqua an de an, indiferent de provocările concurenților, fiind lideri indiscutabili în categoria apelor cu vitamine și în segmentul Flavoured Waters, în 2022 avem în plan dezvoltarea de noi inovații în segmentul CSD cu cel puțin 10 noi SKU-uri”, a punctat Eduard Alexianu.
La capitolul provocări, acesta vorbește despre menținerea prețurilor produselor în ciuda fluctuațiilor cotațiilor materiilor prime, a ambalajelor, a utilităților și a transportului.