eMAG lansează Hair & Make-up Shop
eMAG lansează un nou shop-in-shop dedicat, Hair & Make-up Shop, care cuprinde peste 80.000 de produse, atât de la branduri mass-market, cât și branduri profesionale pentru rutina de îngrijire a părului și machiaj.
Mai mult de 70% din gama inclusă în Hair & Make-up Shop face parte din programul Genius cu livrare gratuită la easybox. În premieră, clienții care explorează această zonă vor beneficia și de recomandările unui asistent virtual, care face o filtrare a produselor în funcție de câteva caracteristici indicate de fiecare client. Cu doar câteva click-uri, după selectare unor criterii, platforma va afișa lista de produse care răspund cel mai bine nevoilor de îngrijire a tenului și make-up.
„Produsele de îngrijire și înfrumusețare s-au aflat anul trecut în top 3 al celor mai populare categorii comandate online la nivel european, potrivit Eurostat, iar România nu face excepție. Cu ajutorul Hair &Make-up shop venim în sprijinul clienților pentru a le facilita alegerea produselor pentru îngrijirea părului și a tenului. Aici vor găsi mai ușor articolele potrivite personalității lor, dar și instrumentele de care au nevoie pentru a-și crea, simplu și rapid, propria poveste de frumusețe”, a spus Simona Șahîn, Demand Fashion & Beauty Director eMAG România, Ungaria și Bulgaria.
Noua zonă de experiență cuprinde și o secțiune cu 10.000 de produse destinate bărbaților.
Citiți: Instrumentele care vor face din creștere un scenariu realist pentru eMAG și în 2024
Acesta este cel de-al nouălea shop-in-shop lansat de eMAG în ultimele luni, după Dermato Shop, Drinks & Coffee Shop, Nutrition & Vitamins Shop, Sneakers & Shoes Shop, Toys Shop, Christmas Shop, Pet Shop și Garden Shop.
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea.