Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour Market: București, Baia Mare, Brăila, Iași, Oradea, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara.
Astfel, 19 noi magazine Carrefour în format Market vor beneficia de serviciul de livrare la domiciliu, datorită extinderii parteneriatului cu Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate de produse. Inițiativa face parte dintr-o serie amplă de acțiuni aliniate cu viziunea omnichannel a companiei, prin care își propune să îi întâmpine pe clienți cu cele mai variate oferte, în orice mod ar alege să cumpere.
Utilizatorii Glovo se pot bucura de o gamă extinsă de produse Carrefour în aplicație, care cuprinde peste 8.500 de produse alimentare și non-alimentare (în funcție de magazinul ales), din 22 de categorii, precum legume și fructe proaspete de sezon, produse românești, mărci proprii, produse de băcănie, vinuri din programul Deschidem Vinul Românesc și alte tipuri de băuturi, produse cosmetice și de îngrijire, produse de curățenie sau hrană și produse pentru animalele de companie. Serviciul este disponibil la nivel național în 29 de orașe, iar consumatorii se vor putea bucura de produsele favorite din Carrefour la aceleași prețuri ca în magazin.
Din secțiunea Supermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite de la magazinul Carrefour din proximitatea lor, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute. Totalul magazinelor Carrefour listate în aplicație atinge 64 de unități la nivel național, dintre care 44 Hipermarketuri, 19 Supermarketuri și 1 Supeco.
„Ne folosim de avantajele tehnologiei pentru a oferi experiențe cât mai eficiente și plăcute clienților noștri și pentru a-i ajuta să economisească timp pentru sesiunile de cumpărături. Extinderea colaborării cu Glovo, pe lângă parteneriatul strategic deja existent cu Bringo, reprezintă o nouă cale de acces către soluții rapide, personalizate și ușoare pentru clienți, având totodată o contribuție importantă la amprenta noastră digitală. Pe viitor, ne propunem să integrăm serviciul de livrare rapidă în și mai multe magazine din țară și să accelerăm timpii de livrare”, a declarat Bogdan Moise, E-commerce Manager Carrefour România.
Carrefour România deține peste 400 de magazine în țară, în 2023 bifând 9 deschideri. Retailerul operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.