Alpin57Lux își consolidează echipa de top management

Compania de producție și distribuție de înghețată Alpin57Lux, parte a grupului leton Food Union, își consolidează echipa de top management cu doi executivi cu experiență internațională în industria FMCG. Noile angajări vin în sprijinul procesului de consolidare și de transformare a companiei, astfel încât aceasta să răspundă exigențelor pieței de produse convenționale și congelate. Alpin57Lux își consolidează echipa de top management

Mircea Bălan, specialist cu experiență în marketing și brand building în categoria produselor pe bază de plante și diverse alte categorii de produse alimentare, s-a alăturat echipei Alpin57Lux în calitate de Director de Marketing, în timp ce Ioana Cîtea, specialist în vânzări cu peste 10 ani de experiență în Romania, printre care și categoria înghețată, este noul Director Modern Trade al Alpin57Lux.

"La scurt timp după ce m-am alăturat echipei Alpin57Lux, alături de colegii din echipele locale și de la nivel central, dar și de partenerii noștri apropiați, am făcut un salt uriaș înainte, adăugând la experiența și cunoștințele pe care le aveam deja, perspective și oportunități de creștere viitoare. Alpin57Lux este un jucător solid la nivel regional, iar potențialul său merge dincolo de prezența sa geografică, de categoriile de produse și de ofertele pentru consumatori din acest moment. Atingerea acestui potențial necesită o echipă puternică și îndrăzneață, atât la nivel local, cât și internațional, cu experiență și extrem de orientată spre consumator, în toate funcțiile noastre cheie", spune Natalia Gelshtein-Kiss, noul CEO al Alpin57Lux.

Cine sunt noii manageri Alpin57Lux

Mircea Bălan, noul Director de Marketing Alpin57Lux, are o vastă experiență în strategie de marketing, construcție de brand și management de portofoliu, conducând dezvoltarea categoriei de produse pe bază de plante în cadrul Danone, unde a fost responsabil pentru piețele din Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria și zona adriatică. Experiența sa profesională inițială în marketing în industria FMCG a fost construită în cadrul Mars România, pentru categorii precum îngrijirea animalelor de companie și gume de mestecat.

Ioana Cîtea, noul Director Modern Trade Alpin57Lux, are aproape 10 ani de experiență de lucru pentru Unilever, liderul pieței românești de înghețată, în diverse posturi de vânzări și de dezvoltare a canalelor de distribuție, începând de la Key Account Manager până la cea mai recentă – National Key Accounts Manager Ice Cream. Ea a fost responsabilă pentru planificarea și punerea în aplicare a strategiei comerciale, gestionarea bugetului și strategiile de stabilire a prețurilor, precum și dezvoltarea prezenței în comerțul modern și cel electronic.

Alpin57Lux a fost fondată în 1994 și are în prezent peste 500 de angajați, produce peste 100 de unități de stocare, cu mai mult de 10 mărci, dintre care cele mai cunoscute sunt înghețata premium accesibilă Transalpina, brandul de înghețată heritage Fulg de Nea, înghețata fără adaos de zahăr Suplette și brandul de înghețată pentru copii Tedi.

Te-ar putea interesa și: Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic

O nouă etapă de dezvoltare pentru businessul Alpin57Lux
O nouă etapă de dezvoltare pentru businessul Alpin57Lux
După un avans de două cifre în acest an, 2024 are toate premisele să devină unul și mai bun pentru Alpin57Lux, mai ales pentru segmentul de...
Creșterea, scenariul de bază cu care lucrează Unilever, liderul pieței de înghețată
Creșterea, scenariul de bază cu care lucrează Unilever, liderul pieței de înghețată
După un prim semestru în care piața de înghețată a raportat un avans de 27%, 2022 este fără doar și poate un an de creștere double digit...
Fostul CEO Danone preia conducerea Alpin57Lux
Fostul CEO Danone preia conducerea Alpin57Lux
Natalia Gelshtein-Kiss, executiv cu vastă experiență în managementul companiilor din domeniul FMCG și cu un palmares de succes în diverse...
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Deși o categorie de impuls, pandemia a dat o nouă față pieței de înghețată, favorizând creșterea produselor destinate consumului casnic....