Alina Gamauf preia conducerea departamentelor de Expansiune și Property din cadrul Carrefour România
Alina Gamauf, membru al Comitetului Executiv al Carrefour România, responsabil al departamentelor de Resurse Umane, Corporate Affairs și CSR, își extinde domeniul de activitate, preluând de la 1 iulie conducerea departamentelor de Expansiune și Property.
Alături de noua sa echipă, Mihai Tomescu, în calitate de Director Expansiune Hypermarket, precum și de Bogdan Jigman, Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, dar și Sediu și Centre Logistice, Alina va gestiona activele imobiliare ale companiei.
”În continuare, ne vom dedica obiectivului strategic al Carrefour România de a ajunge la cât mai mulți clienți, cu o gamă de produse diversificată, preponderent locală, încorporând în evoluția de la tradiționalul brick & mortar la o experiență de retail modernă soluții digitale și servicii inovatoare. Reușim să facem acest lucru de 22 ani printr-o rețea interconectată de retail, care astăzi cuprinde peste 400 de magazine multiformat”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.
Alina are peste 15 ani de experiență în domeniul Resurselor Umane, atât la nivel local, cât și internațional, în țări precum Austria, Germania și Italia. În ianuarie 2021, s-a alăturat echipei Carrefour România în calitate de Director Resurse Umane. Pe durata mandatului său și împreună cu echipa, a obținut certificarea de Top Employer și revalidarea certificării Standardului European și Internațional privind Egalitatea de Gen. În august 2021, Alina a preluat echipele de CSR și Public Affairs, alături de care a implementat o multitudine de proiecte cu impact durabil în comunitate, precum și la nivelul organizației.
Echipa Carrefour România este formată din peste 15.000 de angajați în cele peste 400 de magazine multiformat: hipermarket, supermarket, discounter (Supeco), proximitate, în centrele logistice și sediul central. Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.Carrefour România a înregistrat anul trecuto cifră de afaceri consolidată la nivel de grup de 11,47 miliarde de lei, în scădere cu 1% față de anul precedent. Defalcat, dintre cele patru companii, Supeco și Artima au înregistrat cea mai bună evoluție (+21%, respectiv + 20%), în timp ce rețeaua de hipermarketuri a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 10,39 de miliarde de lei, în creștere cu 11% față de anul precedent.