Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria de retail. , pagina 2

Lidl extinde marca proprie Deluxe cu trei noi sortimente de ciocolată fabricate în România
4 noiembrie 2025
2 minute
După succesul ciocolatei în stil Dubai Deluxe, Lidl România lansează trei noi sortimente de ciocolată Deluxe, dezvoltate în colaborare cu un...

Anca D’Arfeuille, Carrefour România: Inovația joacă un rol esențial în dinamizarea pieței dulciurilor
3 noiembrie 2025
4 minute
Piața dulciurilor rămâne una strategică pentru Carrefour România, având un impact semnificativ în atragerea clienților și creșterea valorii...

NielsenIQ: Industria FMCG, creștere de 6,5% în primele nouă luni ale anului
3 noiembrie 2025
2 minute
Deși conform INS puterea de cumpărare în România a fost în scădere în trimestrul trei, odată cu creșterile de prețuri și încetinirea...

Sezamo, creștere de 50% a veniturilor în al treilea an de activitate
3 noiembrie 2025
3 minute
Supermarketul online Sezamo marchează trei ani de la lansarea oficială pe piața din România cu un avans de 50% față de anul precedent, atât...
Progresiv recomandă:

Waterdrop lansează mocktailuri fără alcool, inspirate de noile obiceiuri de consum

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

Reframe Retail: strategii și insighturi de la Trade Round Table 2025
31 octombrie 2025
13 minute
Trade Round Table, cel mai mare eveniment de business din București dedicat industriei de retail & FMCG, a atras peste 270 de profesioniști din...

Prețul recomandat de producător (PRP): delimitări juridice și implicații practice pentru operatorii economici
30 octombrie 2025
3 minute
În practica comercială curentă, mai ales în mediul online, întâlnim frecvent situații în care comercianții afișează simultan prețul de...

Lidl România a facilitat exporturi de fructe românești de 2,1 mil. euro în vara lui 2025
30 octombrie 2025
2 minute
Lidl România a facilitat exportul a peste 1.400 de tone de fructe de origine 100% românească în perioada iunie-septembrie 2025. 8 furnizori...

PENNY deschide al cincilea magazin din Piatra Neamț și ajunge la o rețea națională de 430 de unități
30 octombrie 2025
1 minut
PENNY continuă extinderea rețelei sale în România și inaugurează al cincilea magazin din Piatra Neamț, situat pe str. Baltagului nr. 6, Piața...
Produse noi:

Kormotech extinde gama de hrană pentru animale sub brandul Delickcious

Alpro lansează gama Alpro Kids pe piața din România

Waterdrop își extinde portofoliul cu o băutură naturală, fără zahăr

SanoVita și Chef Mădălina Roman lansează „Bucătăria de suflet”

Aplicația Lidl Plus marchează cinci ani de la lansare printr-o campanie aniversară

Pakmaya listează gama completă de ingrediente în Auchan

Maretti Bruschette, disponibile în două formate

Müller lansează noua gamă Kaffee Frappé

Ursus Breweries a lansat Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2024

Fuchs Condimente România a lansat Cosmin Bio

Mega Image, investiții de 3,3 milioane de euro în fructe și legume românești
29 octombrie 2025
2 minute
Mega Image marchează 11 ani de parteneriat cu producătorii locali de fructe și legume prin programul „Gusturi Românești de la gospodari”....

Nouă din zece români își planifică meticulos cumpărăturile de Black Friday
29 octombrie 2025
2 minute
Ponderea cumpărătorilor impulsivi de Black Friday s-a redus semnificativ, 93% dintre cei care intenționează să facă achiziții își pregătesc...

