Articole publicate de Progresiv, pagina 2

SolaX Power lansează în România noua generație de pompe de căldură care oferă economii de energie de până la 28%
17 noiembrie 2025
2 minute
SolaX Power lansează în România noua generație de pompe de căldură care oferă economii de energie de până la 28%. Astfel, compania oferă un...

Esomar Connect 2025. Călătorind prin Necunoscut: Cercetarea de Piață în fața Incertitudinii
31 octombrie 2025
2 minute
În data de 6 noiembrie 2025, la Hotel Sheraton București, sala Platinum, va avea loc cea de-a XI-a ediție a conferinței Esomar Connect, cel mai...

Prețul recomandat de producător (PRP): delimitări juridice și implicații practice pentru operatorii economici
30 octombrie 2025
3 minute
În practica comercială curentă, mai ales în mediul online, întâlnim frecvent situații în care comercianții afișează simultan prețul de...

Presa franceză: Carrefour își pregătește exitul din România
24 octombrie 2025
3 minute
Retailerul francez Carrefour a mandatat BNP Paribas pentru a testa interesul unor potențiali cumpărători pentru magazinele operate pe piețele din...
Progresiv recomandă:

Waterdrop lansează mocktailuri fără alcool, inspirate de noile obiceiuri de consum

Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții

Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național

În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări

Când devine profitabilă achiziția unui RVM

Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje

Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR

Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024

Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership

Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români

SUSTENLANDIA CEO FORUM 2025. Insider de pe Wall Street va dezbate la București viitorul capitalismului
21 octombrie 2025
2 minute
Tariq Fancy, fost director global de investiții sustenabile la BlackRock, cel mai mare administrator de active din lume, va fi prezent pentru prima...

SanoVita și Chef Mădălina Roman lansează „Bucătăria de suflet”
17 octombrie 2025
2 minute
SanoVita, unul dintre principalii producători locali de produse pe bază de plante, anunță lansarea proiectului „Bucătăria de suflet”, o...

MARKQUEN – Povestea din spatele motto-ului „We Make Retail Cool”
13 octombrie 2025
5 minute
Companiile ucrainene care au demonstrat reziliență și au continuat să se dezvolte în ciuda contextului geopolitic dificil devin, tot mai...

Tchibo Esperto Mini: Puterea cafelei perfecte, în cel mai compact design din lume
10 octombrie 2025
2 minute
Într-o lume în care spațiul a devenit un lux, iar bucătăriile minimaliste, garsonierele cochete și spațiile de lucru mobile sunt o...
Produse noi:

Hell Energy lansează două arome noi, în ediție limitată de sărbători

Henkel marchează tranziția de la brandul Moment la Pattex și lansează o nouă generație de cartușe sustenabile în România

Kormotech extinde gama de hrană pentru animale sub brandul Delickcious

Alpro lansează gama Alpro Kids pe piața din România

Waterdrop își extinde portofoliul cu o băutură naturală, fără zahăr

SanoVita și Chef Mădălina Roman lansează „Bucătăria de suflet”

Aplicația Lidl Plus marchează cinci ani de la lansare printr-o campanie aniversară

Pakmaya listează gama completă de ingrediente în Auchan

Maretti Bruschette, disponibile în două formate

Müller lansează noua gamă Kaffee Frappé

Noile reglementări ale UE prind avânt: liderul mondial Mondi poate ajuta brandurile românești să treacă la soluții de ambalare mai durabile
9 octombrie 2025
4 minute
Noua Regulament al UE privind ambalajele și deșeurile de ambalaje (PPWR) înseamnă că ambalajul nu mai este doar o chestiune de funcționalitate...

Aplicația Lidl Plus marchează cinci ani de la lansare printr-o campanie aniversară
29 septembrie 2025
2 minute
Cu ocazia aniversării a cinci ani de Lidl Plus, primul program digital de loializare al retailerului, Lidl lansează campania „Plusul care...

