Zuzu lansează campania „Experiența Dolce”

Zuzu Dolce, desert din portofoliul Albalact, aduce consumatorilor săi o nouă experiență și o campanie cu premii. Zuzu lansează campania „Experiența Dolce”

Studiile recente au observat legături puternice între percepția gustului și sunet. Zuzu Dolce a creat, astfel, piese muzicale personalizate care pot fi ascultate de către consumatori în timp ce savurează desertul Zuzu Dolce. Consumatorii sunt invitați să cumpere orice produs din gama Zuzu Dolce, să intre pe site-ul www.experientadolce.ro și să selecteze produsul Zuzu Dolce pe care urmează să-l consume și să completeze datele personale legate de vârstă, sex și preferințe muzicale.

Aplicația va genera o piesă personalizată ce îi va ajuta să-și creeze acel moment dolce. Fiecare piesă generată în aplicație va intensifica gustul dulce și cremos, pentru a crea o experiență senzorială completă. Folosirea acestei aplicații le permite consumatorilor să se înscrie la concursul care le poate aduce premii precum căști audio, fotolii de puf pentru relaxare și marele premiu – un sejur la spa în Poiana Brașov. Campania se va derula în perioada 5 februarie – 1 aprilie și va fi comunicată prin activări in-store, posm-uri și în online.

Zuzu Dolce este noul desert de la Zuzu care aduce răsfăț și experiențe noi, iaurt cu bucăți de fructe, mousse-uri, budinci și creme de ciocolată și vanilie. Zuzu Dolce înseamnă experiența și calitatea unui brand românesc de tradiție împletite cu excelența unui brand internațional de succes prezent în 18 țări din întreaga lume.

Campanie promoțională marca Hochland
Campanie promoțională marca Hochland
Producătorul de brânzeturi Hochland lansează campania „Călătorește în România cu Hochland!”, prin care pune în concurs sute de premii...
O nouă campanie de la Edenia
O nouă campanie de la Edenia
Macromex lansează o nouă campanie de imagine, orientată în jurul produselor sub brandul Edenia. „Conceptul creativ al campaniei de imagine...
„Un an de tihnă” de la Napolact
„Un an de tihnă” de la Napolact
Napolact, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală a lactatelor, a lansat la începutul acestui an campania „Câștigă un an...
Vinul Unirii, produsul aniversar lansat de Jidvei
Vinul Unirii, produsul aniversar lansat de Jidvei
Cu ocazia Primului Centenar al României Mari, Jidvei aduce un omagiu tuturor acelora care s-au dedicat înfăptuirii unității naționale, prin...
O nouă inovație marca Pampers
O nouă inovație marca Pampers
Gama de scutece Pampers, aflată în portofoliul Procter&Gamble, vine cu o nouă propunere inovatoare: Pampers Pure Protection, primul scutec de...
Aromele Mizo Coffee Selection disponibile fără lactoză
Aromele Mizo Coffee Selection disponibile fără lactoză
Sole Mizo Romania introduce variantele fara lactoză pentru aromele deja existente pe piata, Flat White, Espresso, Capuccino, Americano si...