Zewa, primul brand din categoria produselor din hârtie din România implicat în modernizarea spitalelor pentru copii

Zewa și Organizația Salvați Copiii România colaborează pentru a moderniza spitalele pediatrice din țară. Între 15 mai și 15 iulie 2023, 1% din valoarea vânzărilor Zewa realizate pe durata campaniei, aplicat la prețul de listă al produselor, în limita a 250.000 RON, va fi direcționat către renovarea acestor spitale. Inițiativa consolidează angajamentul Zewa de a promova igiena și sănătatea prin soluții inovatoare și de înaltă calitate. Zewa, primul brand din categoria produselor din hârtie din România implicat în modernizarea spitalelor pentru copii

„Parteneriatul nostru cu Organizația Salvați Copiii România reflectă angajamentul comun de a sprijini sănătatea copiilor din România. Colaborarea noastră urmărește să îmbunătățească experiența și condițiile din spitalele de pediatrie, având în vedere importanța unui mediu sigur și confortabil pentru copiii internați și familiile lor. Această inițiativă pune bazele unui viitor mai luminos pentru sănătatea copiilor noștri și a generațiilor viitoare”, afirmă Mihaela Badea, Marketing Manager la Essity România (deținătorul mărcii Zewa).

În România, există 12 spitale pediatrice, 118 secții de pediatrie și 112 compartimente specializate în pediatrie, însă multe dintre aceste unități nu ating standardele europene în ceea ce privește infrastructura și echipamentele medicale. Aceste spitale și secții necesită îmbunătățiri constante pentru a asigura un mediu sigur și confortabil pentru micii pacienți și aparținători.

Prin achiziționarea oricărui produs Zewa în perioada 15 mai - 15 iulie 2023, consumatorii se alătură automat inițiativei Zewa de renovare a spitalelor pentru copii. În plus, în aceeași perioadă, prin înregistrarea bonului fiscal pe site-ul www.zewa.ro, aceștia au șansa de a câștiga săptămânal un card cadou în valoare de 10.000 RON pentru renovarea propriei case. Pentru mai multe informații despre campanie, inclusiv regulamentul complet, accesați www.zewa.ro.

Dove continuă programul ”Ai încredere în tine”
Dove continuă programul ”Ai încredere în tine”
#FărăSfaturiToxice este noua campanie de comunicare lansată de Dove în cadrul Programului Dove ”Ai încredere în tine”. Campania se...
Formulă îmbunătățită pentru Persil
Formulă îmbunătățită pentru Persil
Igienizarea și curățarea mașinii de spălat se află cu siguranță în coada listei de priorități și încep să fie o preocupare abia atunci...
Formulă îmbunătățită pentru detergentul Perwoll Renew
Formulă îmbunătățită pentru detergentul Perwoll Renew
Începând cu luna mai, detergentul Perwoll Renew este disponibil pe piață având la bază o nouă formulă îmbunătățită cu ingrediente care...
Lavazza extinde gama de capsule din aluminiu
Lavazza extinde gama de capsule din aluminiu
Lavazza lansează capsulele Qualità Rossa, neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon și compatibile cu aparatele de cafea Nespresso...
Rebranding pentru Energy Coffee de la Hell
Rebranding pentru Energy Coffee de la Hell
Cafeaua rece, gata preparată, deținută Hell, este disponibilă sub o nouă denumire, cu un ambalaj uniform, modern și cu o rețetă ușor...
Noutăți în portofoliul de primăvară al Nestlé
Noutăți în portofoliul de primăvară al Nestlé
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, continuă să inoveze și să le propună consumatorilor din toate...