Dove continuă programul ”Ai încredere în tine”

#FărăSfaturiToxice este noua campanie de comunicare lansată de Dove în cadrul Programului Dove ”Ai încredere în tine”. Campania se desfășoară pe parcursul întregului an și include un mix de acțiuni de promovare: comunicare în mediul digital, promoții în magazine și acțiuni de relații publice precum proiecte editoriale și parteneriate în care sunt implicați creatori de conținut și specialiști în psihologie. Dove continuă programul ”Ai încredere în tine”

Campania are ca obiectiv creșterea gradului de conștientizare cu privire la impactul negativ al sfaturilor toxice despre frumusețe din feed-urile adolescenților. Dove îi încurajează pe adolescenți să își definească propriile standarde de frumusețe, invitându-i să renunțe la sursele care le afectează stima de sine și care îi fac să nu se simtă bine cu ei înșiși. Prin intermediul unui conținut educațional special elaborat și parteneriate cu voci inspiraționale, campania încurajează conversațiile necesare între părinți, profesori și adolescenți despre impactul negativ al sfaturilor toxice despre frumusețe.

Dove  ”Ai încredere în tine” este un program educațional ce își propune să îi ajute pe tineri să aibă încredere în propriul corp, să dobândească o stimă de sine ridicată și să se accepte exact așa cum sunt. Lansat în România în 2021, programul Dove ”Ai încredere în tine” a ajuns până în prezent la aproape 40.000 de adolescenți din țară cu ajutorul partenerilor World Vision și Wellbeing Institute. Programul este sprijinit de către Ministerul Educației pentru a putea fi implementat la nivel național, peste 3.600  de profesori beneficiind de traininguri realizate în cadrul acestui proiect.

În cadrul programului Dove ”Ai încredere în tine”, tinerii, părinții, profesorii sau asociațiile de tineret pot beneficia gratuit de diverse resurse educaționale – articole, clipuri video, ateliere, ghiduri – prin care aceștia pot învăța mai ușor cum să aibă încredere în ei, cum să se iubească, cum să facă față bullying-ului sau provocărilor pe care social media le aduce în viețile lor. Toate resursele necesare pentru a iniția și susține discuțiile despre stima de sine, sunt disponibile online pe https://www.dove.com/ro/incredereintine.html
 

Formulă îmbunătățită pentru Persil
Formulă îmbunătățită pentru Persil
Igienizarea și curățarea mașinii de spălat se află cu siguranță în coada listei de priorități și încep să fie o preocupare abia atunci...
Formulă îmbunătățită pentru detergentul Perwoll Renew
Formulă îmbunătățită pentru detergentul Perwoll Renew
Începând cu luna mai, detergentul Perwoll Renew este disponibil pe piață având la bază o nouă formulă îmbunătățită cu ingrediente care...
Lavazza extinde gama de capsule din aluminiu
Lavazza extinde gama de capsule din aluminiu
Lavazza lansează capsulele Qualità Rossa, neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon și compatibile cu aparatele de cafea Nespresso...
Rebranding pentru Energy Coffee de la Hell
Rebranding pentru Energy Coffee de la Hell
Cafeaua rece, gata preparată, deținută Hell, este disponibilă sub o nouă denumire, cu un ambalaj uniform, modern și cu o rețetă ușor...
Noutăți în portofoliul de primăvară al Nestlé
Noutăți în portofoliul de primăvară al Nestlé
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, continuă să inoveze și să le propună consumatorilor din toate...
Tuborg, o nouă campanie de imagine
Tuborg, o nouă campanie de imagine
Tuborg a lansat noua campanie de imagine, Împreună schimbăm perspectiva, inspirată de eticheta înclinată a brandului. Campania reflectă...