Formulă îmbunătățită pentru detergentul Perwoll Renew

Începând cu luna mai, detergentul Perwoll Renew este disponibil pe piață având la bază o nouă formulă îmbunătățită cu ingrediente care i-au sporit performanța atât în ceea ce privește îngrijirea țesăturilor, cât și a culorilor. Mai mult, datorită noii formule, acum este nevoie de o cantitate mai mică de detergent pentru rezultate impecabile, ceea ce ajută la reducerea emisiilor de dioxid de carbon. În plus, sticlele de Perwoll lichid sunt realizate în proporție de 75% plastic reciclat, iar cutiile de Perwoll Caps conțin 50% plastic reciclat. Formulă îmbunătățită pentru detergentul Perwoll Renew

Formula actuală are un grad ridicat de îngrijire a fibrelor și oferă un suport îmbunătățit în ceea ce privește rezistența și elasticitatea fibrelor.

Prin încurajarea ideii de sustenabilitate în modă, încă din anul 2019, brandul Perwoll comunică sub umbrela #RethinkFashion, prin care îndeamnă consumatorii să își îngrijească cu atenție hainele și să le combine inspirat pentru a crea ținute noi și a fi mereu în tendințe. Brandul își propune să susțină moda creată cu piese pe care consumatorii le au deja în garderobă. Având grijă de hainele lor în mod corespunzător, consumatorii pot contribui la reducerea deșeurilor și la protejarea mediului pentru generațiile viitoare.

Pentru a ajuta consumatorii să aibă o garderobă sustenabilă și organizată, Perwoll a conceput chestionarul slow fashion „Păstrez sau arunc?”. Trecând prin toate etapele chestionarului, consumatorii pot descoperi multiple soluții pe care le au privind utilizarea unor haine mai vechi - de la upcycling și retușuri minore pe care le pot face chiar acasă,  până la contractarea de servicii profesionale, donare sau găsirea unor modalități istețe de a se îndrăgosti din nou de fiecare piesă vestimentară. 

 

Lavazza extinde gama de capsule din aluminiu
Lavazza extinde gama de capsule din aluminiu
Lavazza lansează capsulele Qualità Rossa, neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon și compatibile cu aparatele de cafea Nespresso...
Rebranding pentru Energy Coffee de la Hell
Rebranding pentru Energy Coffee de la Hell
Cafeaua rece, gata preparată, deținută Hell, este disponibilă sub o nouă denumire, cu un ambalaj uniform, modern și cu o rețetă ușor...
Noutăți în portofoliul de primăvară al Nestlé
Noutăți în portofoliul de primăvară al Nestlé
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, continuă să inoveze și să le propună consumatorilor din toate...
Tuborg, o nouă campanie de imagine
Tuborg, o nouă campanie de imagine
Tuborg a lansat noua campanie de imagine, Împreună schimbăm perspectiva, inspirată de eticheta înclinată a brandului. Campania reflectă...
Un nou sortiment de bere în portofoliul Ursus Breweries
Un nou sortiment de bere în portofoliul Ursus Breweries
Asahi Europe & International anunță lansarea Peroni Nastro Azzurro Stile Capri - o bere lejeră, care are o concentrație mai mică de alcool...
Râureni extinde gama produselor de post cu două noi sortimente
Râureni extinde gama produselor de post cu două noi sortimente
Brandul Râureni extinde gama de produse cu două noi sortimente, Zacuscă de vinete și Zacuscă de vinete cu hribi, preparate de post, din vinete...