Wella Retail relansează gama de styling Wellaflex

Wella Retail relansează gama de styling Wellaflex  Wella Retail relansează gama de styling Wellaflex


Expertiza Wella, susținută în cei peste 140 de ani de activitate, a transformat brand-ul într-unul dintre favoritele consumatorilor care apelează la produse de styling.
Produsele au o îmbunătățire semnificativa prin formula „Hair Taming Complex”, cu ulei de macadamia, dar și prin schimbarea ambalajului cu unul modern, premium care face alegerea variantei pe care si-o dorește consumatorul, mult mai ușoară. Formula “Hair Taming Complex”, cu ulei de macadamia conferă o fixare flexibilă, de până la 48 de ore, fără apariția firelor rebele sau a senzației de lipicios.
Așadar, gama răspunde cu succes la nevoia consumatoarelor de a-și menține aspectul natural al părului și de a se bucura, totodată, de o fixare dinamică și longevivă.
Produsele vor fi disponibile începând cu sfârșitul lunii Martie, estimând că până la final de iunie, gama actuală de 26 de sortimente va fi complet înlocuită.

Compania susține relansarea cu un plan de marketing care include și o campanie promoțională națională. Campania „Strălucește cu Wella… în Paris” se adresează femeii moderne și dornice de aventură, iar premiul cel mare este un Citybreak pentru doi, chiar în capitala iubirii. În plus, participantele pot câștiga unul dintre cele trei kit-uri cu produse Wella oferite în fiecare zi a campaniei. Înscrierea se realizează pe site-ul https://wella.story23.ro , la cumpărarea oricărui produs din gamele Wellaflex, Wellaton, Londa, Wella Deluxe și Shockwaves.

 

Henkel continuă campania #RethinkFashion pentru modă sustenabilă
Henkel continuă campania #RethinkFashion pentru modă sustenabilă
Perwoll duce mai departe mișcarea #RethinkFashion, lansată în 2019, prin proiecte și lansări menite să promoveze conceptul de „slow...
Coca-Cola HBC România își extinde portofoliul de cafea
Coca-Cola HBC România își extinde portofoliul de cafea
Coca-Cola HBC România, liderul local al pieței de băuturi își extinde portofoliul de cafea și lansează pe piața locală Caffè Vergnano, una...
Gamă nouă de miniconserve de la Bonduelle
Gamă nouă de miniconserve de la Bonduelle
Bonduelle continuă demersurile din 2021 de a inova și de a lansa game noi, obiectivul principal fiind diferențierea și adaptarea mixului de...
O gamă nouă de smuti-uri în portofoliul Sloop
O gamă nouă de smuti-uri în portofoliul Sloop
Portofoliul Sloop, lider pe piața de sucuri NFC (not from concentrate) s-a extins în luna ianuarie a acestui an cu proiectul “Sloop DOER”, ce...
Farmec extinde gama Gerovital Beauty
Farmec extinde gama Gerovital Beauty
Farmec, una din cele mai mari companii românești din piață, lansează creioanele pentru sprâncene din gama Gerovital Beauty. Noile produse au o...
Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman
Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman
Oreo, brand din portofoliul Mondelez, anunță parteneriatul său exclusiv cu noul film Batman. Începând cu luna ianuarie, fanii vor putea...