Wella Retail relansează gama de styling Wellaflex
Wella Retail relansează gama de styling Wellaflex
Expertiza Wella, susținută în cei peste 140 de ani de activitate, a transformat brand-ul într-unul dintre favoritele consumatorilor care apelează la produse de styling.
Produsele au o îmbunătățire semnificativa prin formula „Hair Taming Complex”, cu ulei de macadamia, dar și prin schimbarea ambalajului cu unul modern, premium care face alegerea variantei pe care si-o dorește consumatorul, mult mai ușoară. Formula “Hair Taming Complex”, cu ulei de macadamia conferă o fixare flexibilă, de până la 48 de ore, fără apariția firelor rebele sau a senzației de lipicios.
Așadar, gama răspunde cu succes la nevoia consumatoarelor de a-și menține aspectul natural al părului și de a se bucura, totodată, de o fixare dinamică și longevivă.
Produsele vor fi disponibile începând cu sfârșitul lunii Martie, estimând că până la final de iunie, gama actuală de 26 de sortimente va fi complet înlocuită.
Compania susține relansarea cu un plan de marketing care include și o campanie promoțională națională. Campania „Strălucește cu Wella… în Paris” se adresează femeii moderne și dornice de aventură, iar premiul cel mare este un Citybreak pentru doi, chiar în capitala iubirii. În plus, participantele pot câștiga unul dintre cele trei kit-uri cu produse Wella oferite în fiecare zi a campaniei. Înscrierea se realizează pe site-ul https://wella.story23.ro , la cumpărarea oricărui produs din gamele Wellaflex, Wellaton, Londa, Wella Deluxe și Shockwaves.