Sole Mizo aduce două produse noi pe piața locală

Distribuitorul de lactate Sole Mizo România își extinde portofoliul de produse cu două sortimente noi: Mizo Amestec Tartinabil Clasic și Mizo Amestec Tartinabil cu Sare de Mare. Ambele produse tratinabile Mizo au un conținut de grăsime de 77 % (unt 68 %), fiind potrivite pentru sendvișuri datorită structurii cremoase. Sole Mizo aduce două produse noi pe piața locală


 

 

 

 

Loja Fructelor lansează gama Lem00nia
Loja Fructelor lansează gama Lem00nia
  Lem00nia, noua gamă de băuturi lansată de Loja Fructelor intră pe piața băuturilor fresh oferind consumatorilor limonada în trei...
Farmec aduce pe piață primele produse pentru bărbați sub formă de fiole
Farmec aduce pe piață primele produse pentru bărbați sub formă de fiole
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se orientează către dezvoltarea unor game de produse cosmetice specifice, prin lansarea...
Oreo își extinde portofoliul
Oreo își extinde portofoliul
Oreo, unul dintre cele mai iubite branduri de biscuiți din România, aduce pe piață două produse noi: Oreo Powder (pudră) și Oreo Crumbs...
Metro continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”
Metro continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”
Retailerul Metro Cash & Carry România continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată” dezvoltat încă din 2016....
Loja Fructelor lansează Sloop Fresh Love
Loja Fructelor lansează Sloop Fresh Love
Brandul Sloop, lider în piața de băuturi 100% NFC (not from concentrate), își extinde portofoliul cu o nouă gamă, Fresh Love, ce cuprinde...
URBB își extinde portofoliul de beri speciale cu Weihenstephaner Vitus
URBB își extinde portofoliul de beri speciale cu Weihenstephaner Vitus
United Romanian Breweries Bereprod (URBB) își extinde portofoliul de beri speciale Timeless Collection cu berea Weihenstephaner Vitus. Noul...