SanoVita, lider pe segmentul rondelelor, lansează noi produse cu orez brun

SanoVita, unul dintre cei mai importanți producători și distribuitori de produse alimentare de origine vegetală din România, cu o prezență de 30 de ani pe piață, își extinde portofoliul de rondele expandate prin două noi produse - rondele din orez brun cu hrișcă și rondele din orez brun cu 6 semințe (hrișcă, quinoa, mei, in, chia, cânepă). SanoVita lansează noi produse cu orez brun. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Prin această lansare, compania urmărește să își consolideze poziția de lider valoric în categoria rondelelor expandate, cu o cotă de piață de 18%, conform Nielsen Audit, decembrie 2024.

„Extinderea segmentului de rondele este în linie cu strategia companiei de a oferi produse cu beneficii evidente pentru sănătate. Răspundem astfel dorințelor consumatorilor de a avea mai multe opțiuni sănătoase, hrănitoare și ușor de consumat. Până la finalul anului, vom introduce și alte noutăți în această categorie. Prin astfel de inițiative, SanoVita își reafirmă angajamentul de a susține un stil de viață sănătos prin produse pe bază de plante inovatoare și accesibile. Suntem alături de cei care își doresc să trăiască zi de zi mai bine, prin mici alegeri echilibrate și conștiente”, a declarat Anca Pașca, CEO SanoVita.

Noile produse din orez brun, fabricate în localitatea Vlădești (jud. Vâlcea), sunt disponibile deja în rețeaua Bebe Tei și în magazine tradiționale selectate. În perioada următoare, vor fi listate și în marile lanțuri de retail, precum și în magazinele online.

Portofoliul SanoVita cuprinde o gamă variată de produse pe bază de plante, inclusiv cereale pentru micul dejun, rondele expandate din grâu și orez, superalimente, tofu, paste vegetale, alimente de bază, fructe uscate și nuci.

Compania, care operează două centre de producție moderne în județul Vâlcea, este deținută majoritar de fondul de investiții american Highlander Partners, care a creat o bază solidă pentru accelerarea dezvoltării SanoVita, atât prin consolidarea echipei, cât și prin investiții semnificative.

LAVAZZA bauturi reci Ready To Drink
Lavazza readuce în atenția consumatorilor băuturile reci din gama Ready To Drink
Lavazza readuce în fața consumatorilor români băuturile reci Lavazza Ready To Drink, „doza de cafea rece pentru aventurile de vacanță”....
Peroni 1200x750 1
Peroni Nastro Azzurro intră în segmentul de bere fără alcool cu arome
Peroni Nastro Azzurro lansează primele sortimente de bere fără alcool cu arome din portofoliul companiei, în segmentul super premium, cele două...
Tequila Don Julio 194구 lansare
Tequila Don Julio lansează în România o ediție globală exclusivă în colaborare cu Peggy Gou
Tequila Don Julio lansează în România o ediție globală exclusivă în colaborare cu Peggy Gou: Tequila Don Julio 194구. Disponibilă în...
Lansarea Alexandrion 9 stele, cel mai nou produs din portofoliul Alexandrion Group, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Alexandrion Group lansează Alexandrion 9 Stele
Alexandrion Group, cel mai mare producător și distribuitor de băuturi spirtoase și vinuri din România, anunță lansarea Alexandrion 9 Stele,...
CAROLI_KV_Carnatii_Pofticiosi_Landscape
Caroli Foods Group consolidează portofoliul de produse sub brandul Caroli
Caroli Foods Group, unul dintre principalii jucători pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea Cârnaților...
Taft_ Aloe Boost KV_Landscape
O nouă gamă pentru stilizarea părului sub brandul Taft
Taft lansează o nouă gamă pentru stilizarea părului, Taft Aloe Boost, formată din trei produse inovatoare care oferă părului nu doar fixare...