Retailerul olandez Albert Heijn intră pe un nou segment de business

Albert Heijn își va extinde serviciile pe segmentul livrărilor la domiciliu de pachete de produse care pot fi pregătite imediat pentru una din mesele din zi. Serviciul se va numi Allerhande Box și va dispune de o broșură și de o pagină de internet prin intermediul cărora consumatorii pot comanda. Livrarea este gratuită. Retailerul olandez Albert Heijn intră pe un nou segment de business

Prin acest pas, cei de la Albert Heijn intră în competiție directă cu cei de la HelloFresh prezenți pe acest segment de ceva vreme. Care este conceptul? Consumatorul are la dispoziție un meniu din care poate alege ce își dorește să mănânce. Odată plasată comanda, consumatorul primește un pachet care conține rețeta și ingredientele necesare preparării ei, în cantitățile aferente, cu promisiunea că în 30 de minute după livrare poți să te bucuri de o masă gătită din ingrediente proaspete. Pachetele pot conține cantități pentru o masă între 2 și 6 persoane, în funcție de necesitățile celui care comandă.

Data lansării serviciului nu a fost oficial comunicată, însă presa olandeză scrie că acest moment va fi „nu mai târziu de finalul acestui an”. Compania nu a precizat nici despre ce prețuri vor avea aceste pachete, însă comentatorii din presă se așteaptă ca acestea să fie sub cele practicate de cei de la HelloFresh. Prețul unui pachet HelloFresh pentru o masă, de o singură persoană, variază între 9 și 11 dolari.
 

Ce noutăți aduce a patra a ediție a Internet & Mobile World
Ce noutăți aduce a patra a ediție a Internet & Mobile World
Internet & Mobile World 2015 (IMWorld 2015), eveniment „business to business” din România dedicat soluțiilor digitale, mobile și de software,...
Piața ambalajelor flexibile, estimată la 800 mld. unităţi până în 2018
Piața ambalajelor flexibile, estimată la 800 mld. unităţi până în 2018
Piaţa globală a ambalajelor flexibile pentru alimente va atinge pragul de 800 de miliarde unităţi în 2018, pe măsură ce consumatorii îşi...
Carrefour România a pus dispozitive beacon în toate hypermarketurile
Carrefour România a pus dispozitive beacon în toate hypermarketurile
Carrefour România a introdus, în toate cele 28 de hypermarketuri ale sale, dispozitive iBeacon care emit semnale către utilizatorii de...
Markthal, un proiect comercial sustenabil, sau cum împaci și capra, și varza
Markthal, un proiect comercial sustenabil, sau cum împaci și capra, și varza
La finalul lui 2014, în Rotterdam, își deschidea porțile Markthal, o structură arhitecturală inovativă, de peste 6.000 mp, cu...
Carlsberg atacă piaţa produselor cosmetice pentru bărbaţi
Carlsberg atacă piaţa produselor cosmetice pentru bărbaţi
Producătorul danez de bere Carlsberg şi-a anunţat intrarea pe segmentul produselor cosmetice pentru îngrijirea pielii prin lansarea unei game de...
Piaţa de afişaj digital se va dubla în următorii cinci ani
Piaţa de afişaj digital se va dubla în următorii cinci ani
Piaţa de ecrane digitale destinate businessurilor precum retailul şi serviciile financiare sau cele utilizate în transporturi şi educaţie se va...