Râureni lansează prima campanie de consumator din istoria companiei
Râureni a lansat campania națională „Cu drag din natură, premii pe măsură”, realizată în parteneriat cu KitchenShop.
Până pe data de 20 iunie, clienții care achiziționează produsele Râureni cu eticheta promoțională pot câștiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei constă în produse la alegere de la KitchenShop în valoare de 5.000 de euro.
De asemenea, clienții Râureni mai pot câștiga cinci mixere Artisan KitchenAid și cinci premii „Cămara Râureni”, reprezentând bunătăți de la Râureni pentru un an întreg. Pe lângă acestea, cei care participă la campanie mai au șansa de a câștiga premii săptămânale, constând în peste 65 de aparate de sifon SodaStream pentru prepararea băuturilor preferate la ei acasă, dar și premii zilnice, constând în coșuri cu produse Râureni.
„Parteneriatul cu KitchenShop a fost un pas firesc și o colaborare care ne bucură mai ales că vorbim despre asocierea a două branduri 100% românești, cu acționariat și patronat românesc, în dezvoltarea cărora s-a investit foarte multă trudă și pasiune. Rezonăm mult cu valorile de business ale KitchenShop, iar produsele pe care le comercializează sunt extrem de calitative și fac o echipă minunată în bucătărie cu produsele noastre. Dorim să ne răsplătim atât clienții fideli, cât și pe cei care încearcă pentru prima oară produsele noastre și suntem convinși că premiile din campanie le vor fi de mare ajutor în casă”, a declarat Georgiana Mutu, Brand Manager Râureni.
Mecanismul campaniei și toate detaliile pentru participare sunt disponibile pe platforma www. premiiraureni.ro. Campania este promovată printr-un spot TV, cât și online. Printre magazinele partenere se numără Annabella, Auchan, Carrefour, Cora, Mega Image, Metro, Profi, Selgros, Global Cash & Carry ori Almira.
Cu o istorie de peste 50 de ani, Râureni este un brand 100% românesc care comercializează produse într-o gamă variată, de la gemuri, dulcețuri, siropuri, murături până la produse pentru gătit, produse gourmet sau cu 0 zahăr, toate obținute din legume si fructe culese atât din fermele și livezile proprii, cât și de la producători români.