Râureni lansează prima campanie de consumator din istoria companiei

Râureni a lansat campania națională „Cu drag din natură, premii pe măsură”, realizată în parteneriat cu KitchenShop. Râureni lansează prima campanie de consumator din istoria companiei

Până pe data de 20 iunie, clienții care achiziționează produsele Râureni cu eticheta promoțională pot câștiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei constă în produse la alegere de la KitchenShop în valoare de 5.000 de euro.

De asemenea, clienții Râureni mai pot câștiga cinci mixere Artisan KitchenAid și cinci premii „Cămara Râureni”, reprezentând bunătăți de la Râureni pentru un an întreg. Pe lângă acestea, cei care participă la campanie mai au șansa de a câștiga premii săptămânale, constând în peste 65 de aparate de sifon SodaStream pentru prepararea băuturilor preferate la ei acasă, dar și premii zilnice, constând în coșuri cu produse Râureni.

„Parteneriatul cu KitchenShop a fost un pas firesc și o colaborare care ne bucură mai ales că vorbim despre asocierea a două branduri 100% românești, cu acționariat și patronat românesc, în dezvoltarea cărora s-a investit foarte multă trudă și pasiune. Rezonăm mult cu valorile de business ale KitchenShop, iar produsele pe care le comercializează sunt extrem de calitative și fac o echipă minunată în bucătărie cu produsele noastre. Dorim să ne răsplătim atât clienții fideli, cât și pe cei care încearcă pentru prima oară produsele noastre și suntem convinși că premiile din campanie le vor fi de mare ajutor în casă”, a declarat Georgiana Mutu, Brand Manager Râureni.

Mecanismul campaniei și toate detaliile pentru participare sunt disponibile pe platforma www. premiiraureni.ro. Campania este promovată printr-un spot TV, cât și online. Printre magazinele partenere se numără Annabella, Auchan, Carrefour, Cora, Mega Image, Metro, Profi, Selgros, Global Cash & Carry ori Almira.

Cu o istorie de peste 50 de ani, Râureni este un brand 100% românesc care comercializează produse într-o gamă variată, de la gemuri, dulcețuri, siropuri, murături până la produse pentru gătit, produse gourmet sau cu 0 zahăr, toate obținute din legume si fructe culese atât din fermele și livezile proprii, cât și de la producători români.

 O nouă identitate vizuală pentru Carlsberg
O nouă identitate vizuală pentru Carlsberg
Începând cu această primăvară, Carlsberg lansează noua identitate vizuală globală și în România. Elementele principale precum logo-ul,...
Noi produse în gama Palette Intensive Color Creme
Noi produse în gama Palette Intensive Color Creme
Gama Palette Intensive Color Creme a fost extinsă cu patru noi nuanțe de blond pentru a răspunde tendințelor în materie de culori de păr din...
Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” la nivel național
Farmec extinde campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine” la nivel național
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, extinde la nivel național, în toate magazinele proprii, campania de responsabilitate...
Cuburile Vegeta Natur, noutate în portofoliul Podravka
Cuburile Vegeta Natur, noutate în portofoliul Podravka
Vegeta își extinde portofoliul cu noi produse, cuburile Vegeta Natur, disponibile în trei variante: Vegeta Natur Cub Legume 60g, Vegeta Natur Cub...
Podravka lansează produsul organic inovator Vegeta Bio
Podravka lansează produsul organic inovator Vegeta Bio
Din grijă pentru consumator, Podravka lansează Vegeta Bio 120g, un produs inovator conceput doar din ingrediente cultivate natural, fără...
O gamă nouă de tomate bio de la Podravka
O gamă nouă de tomate bio de la Podravka
Prezentă pe piața din România de 20 de ani, Podravka lansează gama de produse din tomate bio, conținând Passata BIO 690g, Roșii Cuburi BIO...