O nouă identitate vizuală pentru Carlsberg

Începând cu această primăvară, Carlsberg lansează noua identitate vizuală globală și în România.  O nouă identitate vizuală pentru Carlsberg

Elementele principale precum logo-ul, fontul, paleta de culori și faimosul simbol al frunzei de hamei au fost redefinite, îmbinând tradiția brandului cu designul autentic danez. În mod semnificativ, semnătura fondatorului J.C. Jacobsen apare pe noua sticlă de Carlsberg ca simbol al aprobării sale. Identitatea paharului Carlsberg a fost, de asemenea, îmbunătățită. Noua formă elegantă a paharului Carlsberg bifează si un atribut funcțional important. Pentru o experiență mai bună de consum, forma nouă de pocal, însoțită de o crestătură la baza interioară a paharului, îmbunătățește dinamica CO2 în lichid, păstrând în același timp și spuma fină pentru mai mult timp.

„Carlsberg este părintele berii lager de calitate și una dintre cele mai apreciate beri din lume. Acest titlu nu putea fi atins decât de un brand progresist. Suntem mândri să avem în portofoliu un astfel de brand, aflat în continuă evoluție. Astăzi anunțăm o nouă identitate vizuală pentru “Probabil cea mai bună bere din lume”, cu îmbunătățiri atât la nivel estetic, cât și funcțional. Carlsberg are o istorie unică, izvorâtă din pasiunea pentru perfecțiune a fondatorului J.C. Jacobsen, pe care o ducem mai departe reinventându-ne perpetuu”, a declarat Paul Markovits, Vice-Președinte Marketing URBB.

URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală și singurul berar din București dezvoltat printr-o investiție Greenfield. În prezent, portofoliul include: Carlsberg, Carlsberg 0.0%, Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Tuborg 0.0%, SKOL Original, SKOL Nepasteurizat, Holsten Premium, Holsten Weizen, Holsten Radler, Holsten Pilsner, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner Hefe Weissbier, Weihenstephaner Vitus, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, Bucur – bere de bulevard, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.

 

 

 

 

Cuburile Vegeta Natur, noutate în portofoliul Podravka
Cuburile Vegeta Natur, noutate în portofoliul Podravka
Vegeta își extinde portofoliul cu noi produse, cuburile Vegeta Natur, disponibile în trei variante: Vegeta Natur Cub Legume 60g, Vegeta Natur Cub...
Podravka lansează produsul organic inovator Vegeta Bio
Podravka lansează produsul organic inovator Vegeta Bio
Din grijă pentru consumator, Podravka lansează Vegeta Bio 120g, un produs inovator conceput doar din ingrediente cultivate natural, fără...
O gamă nouă de tomate bio de la Podravka
O gamă nouă de tomate bio de la Podravka
Prezentă pe piața din România de 20 de ani, Podravka lansează gama de produse din tomate bio, conținând Passata BIO 690g, Roșii Cuburi BIO...
 O nouă imagine pentru Bergenbier
O nouă imagine pentru Bergenbier
Începând cu acest an, Bergenbier are o nouă imagine, mai modernă și adaptată trendurilor curente de design. Noua imagine Bergenbier glorifică...