PepsiCo lansează limonada efervescentă Lemon Lemon
PepsiCo lansează în România Lemon Lemon, limonadă efervescentă născută în natură. Băutura este preparată cu cele mai coapte lamâi din livadă (conținut de 6% suc natural de lămâie), apă minerală și un strop de zahăr, având doar 70 de kcal.
Lemon Lemon este disponibil în 2 arome: lămâie si grapefruit, fiind comercializat în ambalaje de 250 de ml, 500 de ml și 1 litru. „Ambalajul Lemon Lemon amintește de tradiționala limonadă și primește un twist modern. Dungile galbene și lămâia din logo sunt amprenta noastră vizuală. Cât despre consumatorul Lemon Lemon, vorbim despre persoane tinere, care trăiesc în mediul urban, au o viață echilibrată și adoptă un stil de viață sănătos și știu care le sunt prioritățile”, se arată în comunicatul de lansare al noului sortiment din portofoliul PepsiCo.
Băutura fresh și efervescentă Lemon Lemon este deja disponibilă pe rafturile magazinelor din comerțul modern și tradițional. Lansarea este susținută de comunicare TV, campanii de digital, OOH, tranzit, prezența la evenimentele culinare stradale și activări în magazine.