O nouă imagine pentru Bergenbier

Începând cu acest an, Bergenbier are o nouă imagine, mai modernă și adaptată trendurilor curente de design. Noua imagine Bergenbier glorifică simbolul muntelui, cel care a inspirat gustul răcoritor al berii. Pentru că muntele, ca și momentul în care bei un Bergenbier, aduce răcorirea atât la nivel fizic, cât și emoțional, reconectându-te astfel mai ușor cu bucuria din fiecare zi. Prin noua identitate vizuală, Bergenbier dezvăluie o nouă perspectivă asupra vieții, într-un mod autentic, prietenos.
“2021 este anul în care spunem o poveste simplă, al cărei succes se bazează pe două elemente: emoție și consecvență. Noul Bergenbier înseamnă aceeași bere de calitate, alături de noi oportunități. Avem o imagine nouă, iar singurul lucru care a rămas la fel este calitatea berii Bergenbier, reconfirmată cu experții și consumatorii”, a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier SA.
În dezvoltarea noii imagini s-a pornit de la înțelegerea dorințelor și nevoilor consumatorilor, printr-o sondare atentă a opiniei iubitorilor de bere, cu sprijinul partenerilor specializați în cercetarea pieței. Cel ce se bucură de o bere Bergenbier e un om cu multe răspunderi, ce jonglează cu roluri multiple, încercând să facă față tuturor responsabilităților.
Pe lângă un spot TV, care rulează deja pe principalele stații și o campanie online originală, noua imagine Bergenbier va fi lansată oficial de Viorel Dragu (Vio), stand-up comedian, o personalitate autentică, înconjurată mereu deopotrivă de mulți prieteni și familie.  O nouă imagine pentru Bergenbier

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând în România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 650 de angajaţi. Bergenbier S.A. face parte din grupul Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume.
 

 Defish anunță extinderea portofoliului de produse și o nouă campanie de comunicare
Defish anunță extinderea portofoliului de produse și o nouă campanie de comunicare
Având la bază noile comportamente de consum, Defish lansează noi produse care vin să consolideze brandul în piață. Este vorba despre noua...
Lansare de la Fuchs Condimente
Lansare de la Fuchs Condimente
Fuchs Condimente lansează sub brandul Cosmin nouă produse noi, ambalate la gramaj mare, în plic cu fereastră transparentă, prin care...
Paste pentru copii, noutate în portofoliul Sam Mills
Paste pentru copii, noutate în portofoliul Sam Mills
Brandul Sam Mills a lansat o nouă gamă de paste organice și fără gluten, în formă de rățuște sau alfabet, dedicate exclusiv copiilor....
Sortimente noi în portofoliul Pringles
Sortimente noi în portofoliul Pringles
Pringles își consolidează poziția, oferind consumatorilor două noi arome: Classic Paprika, cu un gust mult mai intens de ardei roșu și...
O gamă nouă de paste de la Pastificio Temporin
O gamă nouă de paste de la Pastificio Temporin
Pastificio Temporin, reprezentat prin Randler Group în România, lansează o nouă gamă de paste proaspete cu ou, din grâu dur de cea mai bună...
Dove implementează programul „Ai încredere în tine”
Dove implementează programul „Ai încredere în tine”
Începând din acest an, Dove, brand comercializat de Unilever, a început implementarea în școlile din România a programului educațional „Ai...