Defish anunță extinderea portofoliului de produse și o nouă campanie de comunicare

Având la bază noile comportamente de consum, Defish lansează noi produse care vin să consolideze brandul în piață. Este vorba despre noua categorie Defish 10 minutes, o categorie de ready meal-uri și anume file de somon cu piele și unt clarificat, un produs ușor de preparat în doar 7 minute la cuptorul cu microunde.  Defish anunță extinderea portofoliului de produse și o nouă campanie de comunicare

Un nou produs din această categorie este și Sushi, care vine să reinventeze categoria și care are în focus siguranța alimentară, fiind congelat rapid pentru un plus de prospețime și menținere de proprietăți nutritive. Sushi Defish este pregătit după rețete japoneze și orezul este 100% japonez.

Un alt vârf de gamă este Somon Sockey cu piele, varianta superioară a somonului clasic. Produse noi sunt și în categoria de conserve și există trei noutăți File de somon Sockeye în apă cu sare și varianta în apă și suc de lămâie și cocktailul de creveți.

De asemenea, produsul Creveți întregi fierți Defish a beneficiat de o schimbare a ambalajului de tipul pungă doy pack (stand up pouch) pentru menținerea prospețimii produsului timp îndelungat.

„Noile produse lansate corespund celor mai înalte standarde de producție și calitate și oferă ceea ce promitem mereu: un gust deosebit, valori nutriționale adecvate și nu în ultimul rând reinventarea ideii de a găti sănătos acasă. Suntem convinși că, în special în această perioadă pandemică pe care o traversăm, oamenii pun mare preț pe sănătate și pe nutrienții pe care produsele consumate îi aduc în alimentația lor. Tocmai de aceea, venim în sprijinul lor cu aceste noi variante de file de somon care să îi ajute în alcătuirea unor mese sănătoase și cât mai complete și corecte din punct de vedere nutrițional”, a declarat Gabriela Simion, Director Executiv Serpico.

Totodată, Defish continuă campania de imagine din 2020 printr-o nouă componentă cu premii. Menită să stimuleze dorința oamenilor pentru un plus de echilibru, să crească interesul pentru o alimentație sănătoasă, pe fondul trendului de „cooking at home”,  sub îndemnul „Câștigă premii pentru relaxare și gătit cu spor”, noua campanie Defish se desfășoară la nivel național și oferă șansa consumatorilor să câștige unul dintre cele 38 de premii în valoare totală de 14.000  lei (TVA inclus), printre care o vacanță la munte sau la mare, în România, produse electrocasnice pentru bucătărie și produse Defish.

„Noua campanie pe care o desfășurăm și premiile puse în joc se integrează perfect în contextul actual pe care îl traversăm. Ne-am dorit să le oferim clienților noștri experiența cu produsele Defish, mixul de gust și calități nutriționale, precum și posibilitatea câștigării unor premii care să le fie cu adevărat de folos, într-o perioadă în care toată lumea se orientează spre prepararea meselor sănătoase și gustoase acasă. Interesul crescut al consumatorilor pentru acest gen de produse ne confirmă că suntem pe drumul cel bun și continuăm să inovăm la nivel de portofoliu și de produse noi cerute în piață”, a declarat Mihaela Dumitrescu.

Campania „Câștigă premii pentru relaxare și gătit cu spor” se desfășoară în perioada 10.03 – 30.04.2021. Clienții DEFISH pot intra în competiție prin cumpărarea oricărui produs din gama congelate sau conserve și trimiterea codului bonului fiscal prin SMS la 3714 sau înscrierea în formularul disponibil pe site-ul campaniei. 

Sortimente noi în portofoliul Pringles
Sortimente noi în portofoliul Pringles
Pringles își consolidează poziția, oferind consumatorilor două noi arome: Classic Paprika, cu un gust mult mai intens de ardei roșu și...
O gamă nouă de paste de la Pastificio Temporin
O gamă nouă de paste de la Pastificio Temporin
Pastificio Temporin, reprezentat prin Randler Group în România, lansează o nouă gamă de paste proaspete cu ou, din grâu dur de cea mai bună...
Dove implementează programul „Ai încredere în tine”
Dove implementează programul „Ai încredere în tine”
Începând din acest an, Dove, brand comercializat de Unilever, a început implementarea în școlile din România a programului educațional „Ai...
Bonux a lansat ediția limitată Spring Freshness
Bonux a lansat ediția limitată Spring Freshness
Bonux capturează parfumurile primăverii și le „încapsulează“ în ediția limitată „Spring Freshness”, oferind cumpărătorilor o...