Sortimente noi în portofoliul Pringles
24 martie 2021
|
Pringles își consolidează poziția, oferind consumatorilor două noi arome: Classic Paprika, cu un gust mult mai intens de ardei roșu și Pringles Sour Cream & Herbs, care oferă o experiență delicioasă cu gust mediteraneean, datorită combinației proaspete de smântână și ierburi. „Cumpărătorii de snackuri sunt mereu în căutarea unei noi experiențe de arome, astfel că am lansat două sortimente noi sub brandul Pringles, tocmai pentru a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor noștri”, au precizat reprezentanții Orbico.
O gamă nouă de paste de la Pastificio Temporin
Pastificio Temporin, reprezentat prin Randler Group în România, lansează o nouă gamă de paste proaspete cu ou, din grâu dur de cea mai bună...
Dove implementează programul „Ai încredere în tine”
Începând din acest an, Dove, brand comercializat de Unilever, a început implementarea în școlile din România a programului educațional „Ai...
Bonux a lansat ediția limitată Spring Freshness
Bonux capturează parfumurile primăverii și le „încapsulează“ în ediția limitată „Spring Freshness”, oferind cumpărătorilor o...
Guinness inspiră consumatorii să trăiască spiritul irlandez de St. Patrick’s Day
Guinness, berea stout numărul 1 în lume, îndeamnă consumatorii să împrumute din spiritul irlandezilor și să rămână veșnic optimiști,...
Farmec modernizează gama AslaMed și lansează un nou produs
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță modernizarea brandului de igienă orală AslaMed, continuând planurile de dezvoltare...
Lidl extinde gama Cămara Noastră cu peste 60 de produse autohtone
Din 15 martie, Lidl România aduce în magazinele din toată țara Săptămâna Românească, una dintre cele mai apreciate săptămâni tematice,...