O gamă nouă de paste de la Pastificio Temporin
24 martie 2021
|
Pastificio Temporin, reprezentat prin Randler Group în România, lansează o nouă gamă de paste proaspete cu ou, din grâu dur de cea mai bună calitate, trafilate în bronz, ceea ce conferă pastei un aspect mai artizanal. Gama de paste în format special «gigantic» conține cel puțin 45% umplutură dintr-o selecție și combinație de ingrediente proaspete, inspirate din tradiția italiană, precum speck, scamorza, ricotta, brânzeturi dure maturate ori ciuperci și trufe.
Dove implementează programul „Ai încredere în tine”
Începând din acest an, Dove, brand comercializat de Unilever, a început implementarea în școlile din România a programului educațional „Ai...
Bonux a lansat ediția limitată Spring Freshness
Bonux capturează parfumurile primăverii și le „încapsulează“ în ediția limitată „Spring Freshness”, oferind cumpărătorilor o...
Guinness inspiră consumatorii să trăiască spiritul irlandez de St. Patrick’s Day
Guinness, berea stout numărul 1 în lume, îndeamnă consumatorii să împrumute din spiritul irlandezilor și să rămână veșnic optimiști,...
Farmec modernizează gama AslaMed și lansează un nou produs
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță modernizarea brandului de igienă orală AslaMed, continuând planurile de dezvoltare...
Lidl extinde gama Cămara Noastră cu peste 60 de produse autohtone
Din 15 martie, Lidl România aduce în magazinele din toată țara Săptămâna Românească, una dintre cele mai apreciate săptămâni tematice,...
Lidl lansează o campanie dedicată gamei de produse tip convenience
Lidl a dat startul campaniei „Dă skip la ore de gătit. Gata pregătit. Gata de servit.” dedicată Chef Select, gama marcă proprie de produse...