Metro continuă campania „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”

Metro Cash & Carry România continuă campania „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”. Programul a fost demarat în 2016 și vine în sprijinul proprietarilor de afaceri, în special al clienților revânzători, aflați în căutarea celor mai bune soluții pentru afacerea lor. Programul include peste 6.000 de produse alimentare și non-alimentare ofertate pe 3 niveluri de preț. Astfel, cu cât cantitatea achiziționată dintr-un produs crește, cu atât prețul pe bucată devine mai mic. Toate aceste produse sunt semnalizate la raft printr-o etichetă specială care scoate în evidență aceste diferite praguri de preț care să răspundă nevoilor și volumelor clienților. Produsele aflate în acest program nu fac obiectul unei promoții punctuale, de aceea prețurile lor rămân constante pe parcursul întregii luni. Metro continuă campania „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”

Fiindcă e important să le ofere o gamă variată de produse, Metro pune la dispoziția antreprenorilor și opțiunea Mix&Match care permite combinarea diferitelor sortimente ale aceluiași produs. Clienții continuă să beneficieze de pragurile de preț din program. Din programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin per bucată” fac parte peste 400 de furnizori, adică 80% din mărcile disponibile pe rafturile magazinelor Metro.
 

Santal aduce noutăți pe piața sucurilor naturale de fructe
Santal aduce noutăți pe piața sucurilor naturale de fructe
Parmalat România, producătorul brandului Santal și unul dintre cei mai importanți producători de sucuri naturale de fructe din România, își...
PepsiCo lansează Star Fun
PepsiCo lansează Star Fun
PepsiCo își extinde portofoliul și lansează peletele din cartofi cu arome naturale Star Fun. Noua gamă se conturează ca două lumi diferite,...
Produse noi de îngrijire personală de la Dove
Produse noi de îngrijire personală de la Dove
Unilever își extinde gama de produse de îngrijire personală, lansând săpunul-cremă Dove Pink și cremele de mâini Dove Nourishing Secrets....
Eti aduce pe piața locală biscuiții Kombo
Eti aduce pe piața locală biscuiții Kombo
Producătorul Eti European Food Industries continuă să-și dezvolte portofoliul de produse, cea mai recentă lansare fiind biscuiții Kombo....
Nestlé lansează programul „Nestlé for Healthier Kids”
Nestlé lansează programul „Nestlé for Healthier Kids”
Nestlé a lansat inițiativa globală „Nestlé for healthier kids”. Programul include intensificarea eforturilor de îmbunătățire și inovare...
Înghețata Napoca, într-un ambalaj nou
Înghețata Napoca, într-un ambalaj nou
Pentru că ambalajul are un rol important în procesul de cumpărare al unei înghețate, Unilever a împrospătat aspectul tuturor înghețatelor...