Nestlé lansează programul „Nestlé for Healthier Kids”

Nestlé a lansat inițiativa globală „Nestlé for healthier kids”. Programul include intensificarea eforturilor de îmbunătățire și inovare de produse pentru reducerea cantității de zaharuri adăugate, sare și grăsimi saturate, promovând în același timp o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos. Programul își propune, la nivel global, să ajute 50 de milioane de copii să ducă o viață mai sănătoasă până în 2030. Nestlé lansează programul „Nestlé for Healthier Kids”

În fiecare an, Nestlé îmbunătățește în jur de o treime din portofoliul său de produse. Numai în 2017, Nestlé a lansat la nivel global peste 1.000 de produse noi potrivite pentru a satisface nevoile nutriționale ale copiilor. În același an, compania a furnizat 174 de miliarde de porții de alimente și băuturi fortifiate în 66 de țări în care populația nu dispune de micronutrienți esențiali, cum ar fi fierul, iodul, vitamina D și vitamina A.

În România inovările de produse se concentrează pe creșterea conținutului de cereale integrale, fibre, fructe și un conținut echilibrat de micronutrienți. Printre lansările recente în acest sens trebuie menționate cerealele de mic dejun pentru copii cu cereale integrale ca ingredient nr.1 și fără arome artificiale, cerealele Nestlé pentru sugari și copii de vârstă mică îmbogățite cu fier și iod și piureurile pentru copii de vârstă mică NaturNes.

Înghețata Napoca, într-un ambalaj nou
Înghețata Napoca, într-un ambalaj nou
Pentru că ambalajul are un rol important în procesul de cumpărare al unei înghețate, Unilever a împrospătat aspectul tuturor înghețatelor...
Zuzu Dolce lansează All’Italiana
Zuzu Dolce lansează All’Italiana
Zuzu Dolce, plăcerea nevinovată a consumatorilor de Zuzu, a creat desertul inspirat de ingredientele Italiei - Dolce All’Italiana. Noua gamă de...
PepsiCo lansează limonada efervescentă Lemon Lemon
PepsiCo lansează limonada efervescentă Lemon Lemon
PepsiCo lansează în România Lemon Lemon, limonadă efervescentă născută în natură. Băutura este preparată cu cele mai coapte lamâi din...
Noutăți de la Corso
Noutăți de la Corso
Corso, înghețata noii generații, vine în acest sezon cu două noutăți în gama premium de înghețată pe băț: Corso Intenso Raspberry și...
Zarea își extinde gama de produse
Zarea își extinde gama de produse
Zarea, brand românesc cu o istorie de peste 100 de ani pe piața de vinuri spumante, lansează două noi sortimente de Lambrusco în gama Lively...
La Festa lansează sortimente noi de Ice Frappe
La Festa lansează sortimente noi de Ice Frappe
La Festa deschide sezonul de varã 2018 și lanseazã în ediție limitatã douã sortimente de Ice Frappe: Latte și Fructul Pasiunii. „Gustul...