Înghețata Napoca, într-un ambalaj nou

Pentru că ambalajul are un rol important în procesul de cumpărare al unei înghețate, Unilever a împrospătat aspectul tuturor înghețatelor Napoca, lăsând însă neschimbată rețeta. Înghețata Napoca, într-un ambalaj nou

În plus, producătorul a introdus și un sortiment nou în gama premium – Napoca Premium Fructe de pădure – înghețată ce se alătură deja existentelor Premium Ciocolată și Migdale și Premium White. „Cu toate că am schimbat ambalajele produselor noastre, știm sigur ce se va întâmpla cu ele: vor fi admirate pentru un moment, cât să transmită consumatorului mesajul esențial pentru a fi cumpărate și, imediat după, înghețata delicioasă Napoca va fi savurată cu bucurie”, au precizat reprezentanții companiei.
 

Zuzu Dolce lansează All’Italiana
Zuzu Dolce lansează All’Italiana
Zuzu Dolce, plăcerea nevinovată a consumatorilor de Zuzu, a creat desertul inspirat de ingredientele Italiei - Dolce All’Italiana. Noua gamă de...
PepsiCo lansează limonada efervescentă Lemon Lemon
PepsiCo lansează limonada efervescentă Lemon Lemon
PepsiCo lansează în România Lemon Lemon, limonadă efervescentă născută în natură. Băutura este preparată cu cele mai coapte lamâi din...
Noutăți de la Corso
Noutăți de la Corso
Corso, înghețata noii generații, vine în acest sezon cu două noutăți în gama premium de înghețată pe băț: Corso Intenso Raspberry și...
Zarea își extinde gama de produse
Zarea își extinde gama de produse
Zarea, brand românesc cu o istorie de peste 100 de ani pe piața de vinuri spumante, lansează două noi sortimente de Lambrusco în gama Lively...
La Festa lansează sortimente noi de Ice Frappe
La Festa lansează sortimente noi de Ice Frappe
La Festa deschide sezonul de varã 2018 și lanseazã în ediție limitatã douã sortimente de Ice Frappe: Latte și Fructul Pasiunii. „Gustul...
Fanta și Shazam, împreună într-o campanie promoțională
Fanta și Shazam, împreună într-o campanie promoțională
Noua campanie națională Fanta introduce primul concept in parteneriat cu Shazam, într-un mod inovativ bazat pe experiența realității...