Loja Fructelor lansează gama Lem00nia

  Loja Fructelor lansează gama Lem00nia

Lem00nia, noua gamă de băuturi lansată de Loja Fructelor intră pe piața băuturilor fresh oferind consumatorilor limonada în trei variante: lămâie, ananas și ghimbir, lămâie, portocală și zmeură și lămâie, măr și mentă. ”Ne-am dorit să oferim consumatorilor români, un produs mult indrăgit de ei în noi combinații de gusturi dar păstrând aceleași ingrediente 100% naturale. Ele conțin doar apă, suc de fructe și miere”, se arată în comunicatul de lansare.

Brandul Sloop a fost lansat pe piața din România în 2013. Compania Loja Fructelor a raportat în 2018 o cifră de afaceri de 7,35 milioane de lei, în creștere cu 68% față de anul precedent, potrivit datelor publicate de Ministerul de Finanțe.
 

Farmec aduce pe piață primele produse pentru bărbați sub formă de fiole
Farmec aduce pe piață primele produse pentru bărbați sub formă de fiole
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se orientează către dezvoltarea unor game de produse cosmetice specifice, prin lansarea...
Oreo își extinde portofoliul
Oreo își extinde portofoliul
Oreo, unul dintre cele mai iubite branduri de biscuiți din România, aduce pe piață două produse noi: Oreo Powder (pudră) și Oreo Crumbs...
Metro continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”
Metro continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”
Retailerul Metro Cash & Carry România continuă programul „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată” dezvoltat încă din 2016....
Loja Fructelor lansează Sloop Fresh Love
Loja Fructelor lansează Sloop Fresh Love
Brandul Sloop, lider în piața de băuturi 100% NFC (not from concentrate), își extinde portofoliul cu o nouă gamă, Fresh Love, ce cuprinde...
URBB își extinde portofoliul de beri speciale cu Weihenstephaner Vitus
URBB își extinde portofoliul de beri speciale cu Weihenstephaner Vitus
United Romanian Breweries Bereprod (URBB) își extinde portofoliul de beri speciale Timeless Collection cu berea Weihenstephaner Vitus. Noul...
O nouă identitate vizuală pentru Vinarsul Brâncoveanu
O nouă identitate vizuală pentru Vinarsul Brâncoveanu
Vinarsul Brâncoveanu, produs de Alexandrion Group, și-a lansat noua identitate vizuală și în România, în cadrul unui eveniment organizat la...