InstaDans, o nouă campanie de la Sugus


Pentru al treilea an consecutiv, Sugus revine cu o campanie de vară care susține distracția #supermegaextradiferita a copiilor. Începând cu 1 iunie, se lansează campania InstaDans, ca un răspuns la pasiunea noii generații digitale pentru dansuri online și offline. Alături de vloggerii preferați, Selly, Tequila și Bibi, Sugus pregătește o nouă colecție de 20 de GIF-uri offline, garantat în fiecare pungă promoțională. Fiecare GIF offline prezintă vloggerii dansând în stilul lor original, autenticitate pe care Sugus vrea s-o inspire și copiilor. Mai mult, pe lângă cele 20 de dansuri diferite ale vloggerilor de pe fiecare GIF, copiii pot găsi în pungile Sugus și alte premii instant: căști, boxe, console, laptopuri și telefoane. InstaDans, o nouă campanie de la Sugus

Distracția continuă și online, pe pagina de Instagram Sugus, unde alte concursuri și provocări îi încurajează pe copii să fie parte din campania InstaDans cu propriile dansuri #supermegaextradiferite.
 

 Produsele Cris-Tim au primit certificarea internațională “fără gluten”
Produsele Cris-Tim au primit certificarea internațională “fără gluten”
Grupul Cris-Tim a fost certificat de către Asociația Română pentru Intoleranță la Gluten (ARIG), asociație membră cu drepturi depline al...
 Sortimente noi de iaurt în portofoliul Activia
Sortimente noi de iaurt în portofoliul Activia
Activia își completează gama de iaurturi cu semințe și lansează cinci noi variante de gustări hrănitoare și delicioase. Ingredientele cheie...
Portofoliul JDE se îmbogățește cu specialitățile Jacobs Cappuccino
Portofoliul JDE se îmbogățește cu specialitățile Jacobs Cappuccino
Jacobs Douwe Egberts Ro, filiala locală a grupului cu acelaşi nume, își extinde portotoliul de produse cu gama Jacobs Cappuccino, în categoria...
 Unilever lansează brandul Plant Line
Unilever lansează brandul Plant Line
Producătorul Unilever își extinde portofoliul de produse de îngrijire personală și lansează brandul Plant Line. Noile produse reprezintă...
O nouă campanie Timișoreana
O nouă campanie Timișoreana
Timișoreana reaprinde pasiunea pentru fotbalul românesc. Dedicată adevăraților eroi din fotbal, cei care-l joacă plini de pasiune și...
Sortimente noi de cafea în portofoliul Lavazza
Sortimente noi de cafea în portofoliul Lavazza
Lavazza a lansat recent pe piața locală brandul de cafea Tierra, disponibil în trei sortimente diferite: Bio Organic, Single Origin...