Unilever lansează brandul Plant Line
Producătorul Unilever își extinde portofoliul de produse de îngrijire personală și lansează brandul Plant Line. Noile produse reprezintă fuziunea dintre știință și natură și conțin combinațiile potrivite de extracte din plante care se adresează celor mai întâlnite nevoi ale pielii și părului.
Plant Line este primul brand care aduce complexul fito-colagen în segmentul de mass-market, categoria de îngrijire a feței. În categoria de îngrijire a părului, Plant Line aduce pe piață primul șampon cu 80% decoct de plante cunoscut pentru efectele benefice împotriva deteriorării firului de păr. Portofoliul Plant Line cuprinde creme de față anti-rid, cremă hidratantă, apă micelară, creme pentru îngrijirea mâinilor, dar și patru game complete pentru îngrijirea părului.
![O nouă campanie Timișoreana](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/05/pcl-timi-400x250.jpg)
![Sortimente noi de cafea în portofoliul Lavazza](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/05/pcl-lavazza-400x250.jpg)
![Johnson’s, cea mai amplă campanie de relansare de la înființare](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/05/pcl-johnsons-400x250.jpg)
![Prefera Foods lansează supa ”de Azi” în categoria fresh](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/04/linte_supa_de_azi-400x250.png)
![Danone lansează Danonino în format pouch](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/04/danonino_vanilie_70g-400x250.png)
![Strongbow Rosé Apple, un nou cidru în portofoliul Heineken](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2019/04/strongbow-rose-400x250.jpg)