Henkel continuă campania #RethinkFashion pentru modă sustenabilă

Perwoll duce mai departe mișcarea #RethinkFashion, lansată în 2019, prin proiecte și lansări menite să promoveze conceptul de „slow fashion”, axat pe longevitatea articolelor de îmbrăcăminte. Brandul încurajează consumatorii să aibă grijă corect de hainele lor pentru a le păstra frumoase și a le purta o perioadă cât mai îndelungată. Henkel continuă campania #RethinkFashion pentru modă sustenabilă

Principiul #RethinkFashion este acela că dacă îți îngrijești hainele și realizezi noi ținute creative din ceea ce deja ai în dulap, vei merge mai rar la cumpărături. Mai puține haine cumpărate înseamnă un impact pozitiv asupra planetei.

Iar hainele negre, dacă sunt îngrijite în mod corespunzător își pot păstra aspectul de nou mai mult timp. Detergentul Perwoll Black protejează țesăturile, repară micro-fisurile fibrelor textile și redă strălucirea culorilor închise pentru ca acestea să arate ca noi mai mult timp.

Detergentul Perwoll Black este disponibil în două variante:

Detergentul lichid Perwoll Renew & Repair conține o formulă complexă, Repair-Complex, ce are grijă într-un mod activ de culorile hainelor, redându-le aspectul de nou încă de la prima spălare. Acesta redă strălucirea culorilor închise, netezind și întărind fibrele textile, reparând micro-fisurile acestora.

Perwoll Renew & Care Caps este primul detergent special de rufe sub formă de capsule pentru haine negre și închise la culoare. Piesele vestimentare sunt protejate împotriva decolorării și a uzurii precoce. Capsula cu 3 camere conține o formulă de îngrijire ce redă intensitatea culorilor și netezește fibrele aspre, pentru ca hainele să rămână frumoase mai mult timp. Capsulele sunt de 3 ori mai compacte decât detergentul lichid Perwoll și sunt complet solubile în apă.

 

O gamă nouă de smuti-uri în portofoliul Sloop
O gamă nouă de smuti-uri în portofoliul Sloop
Portofoliul Sloop, lider pe piața de sucuri NFC (not from concentrate) s-a extins în luna ianuarie a acestui an cu proiectul “Sloop DOER”, ce...
Farmec extinde gama Gerovital Beauty
Farmec extinde gama Gerovital Beauty
Farmec, una din cele mai mari companii românești din piață, lansează creioanele pentru sprâncene din gama Gerovital Beauty. Noile produse au o...
Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman
Oreo, parteneriat exclusiv cu filmul Batman
Oreo, brand din portofoliul Mondelez, anunță parteneriatul său exclusiv cu noul film Batman. Începând cu luna ianuarie, fanii vor putea...
Henkel extinde gama Nature Box cu noi tratamente concentrate pentru păr
Henkel extinde gama Nature Box cu noi tratamente concentrate pentru păr
Inspirându-se din rețete homemade pentru frumusețea și sănătatea părului, Nature Box lansează pe piață o nouă inovație în materie de...