HEINEKEN România lansează un nou sortiment Ciuc Radler fără alcool

La 9 ani de la lansarea pe piața din România, Ciuc Radler își extinde portofoliul și pune pe piață sortimentul Vișină și Lămâie, fără alcool.  HEINEKEN România lansează un nou sortiment Ciuc Radler fără alcool

Noua variantă aduce în prim plan gustul de vișină – un gust dulce-acrișor,  îndrăgit de consumatorii din România. Produsul aduce o nouă propunere de gust aliniată preferințelor consumatorilor pentru băuturi din fructe roșii, diferită de sortimentele existente pe piața locală, o categorie dominată de variante cu gust de citrice.

„Lansarea unui nou sortiment Ciuc Radler este una firească, având în vedere rolul de pionierat pe care l-am avut în această categorie, dar și ca răspuns la o cerere crescută din partea consumatorilor pentru mixurile de bere cu aromă și fără alcool. Suntem entuziasmați că putem oferi consumatorilor o varietate mai mare de mixuri surprinzătoare de bere și suc, ce reflectă dorința brandului de a trezi simțurile oamenilor și de a-i încuraja să se bucure din plin de viață”, a declarat Sharon Anette, Director de Marketing, HEINEKEN România.

Începând cu luna iulie, noul produs este disponibil la nivel național, în magazinele retailerilor, în varianta de ambalaj doză de 330ml. Odată cu lansarea sortimentului, Vișină și Lămâie, brandul Ciuc Radler lansează și o campanie de comunicare ce își propune să inspire consumatorii să abandoneze rutina zilnică și să încerce lucruri noi, surprinzătoare și să fie spontani.


 

Nestlé a lansat în avanpremieră o nouă gamă de produse pe bază de plante
Nestlé a lansat în avanpremieră o nouă gamă de produse pe bază de plante
În cadrul unui eveniment culinar, competiția VeggieChef, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume a lansat în...
Coca-Cola lansează  o nouă campanie - „Open Up Playlist” - construită în jurul muzicii și al optimismului
Coca-Cola lansează o nouă campanie - „Open Up Playlist” - construită în jurul muzicii și al optimismului
Într-o perioadă în care încă se simt provocările pandemiei, Coca-Cola face echipă cu artiștii internaționali Maluma, Zara Larsson, Dimitri...
Alexandrion Group lansează Kingsbury London Dry Gin
Alexandrion Group lansează Kingsbury London Dry Gin
Alexandrion Group lansează un nou produs, simultan pe piaţa din România şi la nivel internaţional - Kingsbury London Dry Gin - o băutură...
Un sortiment nou sub brandul Făgăraș
Un sortiment nou sub brandul Făgăraș
Făgăraș își completează portofoliul cu noul baton Făgăraș Cocos, cu interior de cremă albă cu fulgi de cocos și rom. Lansarea adresează...
Produs nou 100% ARABICA în portofoliul Doncafé
Produs nou 100% ARABICA în portofoliul Doncafé
Strauss România a lansat un nou produs din gama de cafea boabe, Doncafé Espresso Perfetto 100% Arabica, un espresso autentic, cu o textură fină,...
Maresi Foodbroker lansează Gelato Crema G7
Maresi Foodbroker lansează Gelato Crema G7
Maresi Foodbroker, distribuitorul pe piața din România al brandului de gelato autentic italian Siviero Maria, extinde sortimentația cu o gamă...