HEINEKEN România lansează un nou sortiment Ciuc Radler fără alcool
La 9 ani de la lansarea pe piața din România, Ciuc Radler își extinde portofoliul și pune pe piață sortimentul Vișină și Lămâie, fără alcool.
Noua variantă aduce în prim plan gustul de vișină – un gust dulce-acrișor, îndrăgit de consumatorii din România. Produsul aduce o nouă propunere de gust aliniată preferințelor consumatorilor pentru băuturi din fructe roșii, diferită de sortimentele existente pe piața locală, o categorie dominată de variante cu gust de citrice.
„Lansarea unui nou sortiment Ciuc Radler este una firească, având în vedere rolul de pionierat pe care l-am avut în această categorie, dar și ca răspuns la o cerere crescută din partea consumatorilor pentru mixurile de bere cu aromă și fără alcool. Suntem entuziasmați că putem oferi consumatorilor o varietate mai mare de mixuri surprinzătoare de bere și suc, ce reflectă dorința brandului de a trezi simțurile oamenilor și de a-i încuraja să se bucure din plin de viață”, a declarat Sharon Anette, Director de Marketing, HEINEKEN România.
Începând cu luna iulie, noul produs este disponibil la nivel național, în magazinele retailerilor, în varianta de ambalaj doză de 330ml. Odată cu lansarea sortimentului, Vișină și Lămâie, brandul Ciuc Radler lansează și o campanie de comunicare ce își propune să inspire consumatorii să abandoneze rutina zilnică și să încerce lucruri noi, surprinzătoare și să fie spontani.